آمادگی رای اولی ها البرزی برای شرکت در انتخابات

تصویر روز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پی انجام نظر سنجی از ۳۶۰۰ دانش آموز رای اولی در جشن رویداد جوانی البرز گفت: نتایج نظر سنجی نشان می دهد که رای اولی ها بی صبرانه منتظر شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ قدرت ا… شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با خصوص نظر سنجی انجام گرفته و اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: روز دوشنبه ۱۹ بهمن به همت اداره کل ورزش و جوانان و با همکایر استانداری، شهرداری و آموزش و پرورش جشن رویداد جوانی استان البرز با شرکت ۳۶۰۰ دانش آموز در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی برگزار شد و در حاشیه این مراسم نظر سنجی گسترده ای در خصوص میزان مشارکت و علاقه رای اولی ها برای شرکت در انتخابات صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۷۵ درصد گزینه “بی صبرانه منتظر شرکت در انتخابات هستیم”، ۲۳ درصد گزینه “در انتخابات شرکت می کنم و ۲ درصد گزینه “در انتخابات شرکت نمی کنم” را انتخاب کردند.

شمیرانی با اشاره به آمار ۹۸ درصدی رای اولی برای شرکت در انتخابات گفت: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته، استان البرز شاهد حماسه ای دیگر در انتخابات ۷ اسفند با حضور پرشور جوانان می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: بدون شک نسل جوان البرز با حضوری پر رنگ در انتخابات و درک شرایط حساس کنونیکشور، همپای دیگر اقشار جامعه حضوری آگاهانه در انتخابات خواهند داشت.

وی در پایان با بیان این که حضور جوانان سرنوشت ساز و نگینی بر انگشتر انتخابات است، تصریح کرد: شور جوانی همراه با آگاهی، روز ۷ اسفند میدان دار انتخابات البرز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *