حضور هیات تجاری اوکراینی درالبرز

تصویر روز: رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و کشاورزی استان البرز گفت: هیات تجاری و بازرگانی کشور اوکراین برای انعقاد تفاهم نامه به البرز می آید.

حضور هیات تجاری اوکراینی درالبرز رحیم بنامولایی اظهار داشت: این هیات تجاری بازرگانی به سرپرستی نایب رئیس اول اتاق بازرگانی اوکراین، روسای اتاق بازرگانی سه شهر مهم اقتصادی و رئیس دپارتمان کشاورزی این کشور وارد البرز می شود.

وی گفت: بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان اوکراینی و استان البرز از برنامه های این هیات خارجی است. بنا مولایی افزود: هیات تجاری و بازرگانی اوکراین متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تجهیزات غذایی دام و طیور، روغن آفتابگردان، رب گوجه فرنگی، کنسرو، خدمات کشاورزی و … به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت. شهریورماه امسال یک هیات از جمهوری اوکراین با حضور در استان البرز تفاهم نامه در زمینه اقتصادی و تجاری با مسئولان استان امضاء کرد.

در این سفر دو تفاهم نامه همکاری بین استان های ‘ خرسون’ و ‘ دونتسک’ اوکراین با استان البرز منعقد شد.  استان البرز با داشتن بیش از چهارهزار واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ یکی از قطب های صنعتی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *