فرمانده سپاه البرز: باید در مقابل نظام سلطه ایستاد

تصویر روز: فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که همان تفکر در مقابل نظام سلطه است، گفت: بعضی‌ها می‌گویند باید سازش کرد ولی تفکر امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌گوید باید ایستاد؛لذا هر جا که در مقابل دشمن ایستادیم خداوند ما را یاری کرد.

به گزارش تسنیم ،سردار علی استادحسینی اظهار داشت: سوم خرداد یادآور یکی از با شکوه‌ترین عملیات‌هایی است که ما در دوران دفاع مقدس داشته‌ایم و این عملیات در چهار مرحله و بعد از ۲۱ روز منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

فرمانده سپاه البرز با توجه به اینکه خرمشهر ۵۷۰ روز در اسارت دشمن قرار داشت، گفت: بعد از عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا به کمک بچه‌های سپاه، بسیج و ارتش توانستیم در ۴ عملیات ثامن الائمه، طرق القدس، فتح المبین و بیت‌المقدس خرمشهر را آزاد کنیم.

وی گفت: صدام در این عملیات‌ها گفته بود اگر ایرانیها خرمشهر را تصرف کنند کلید بصره را می‌دهم، که به کمک خداوند رزمندگان توانستند با امدادهای الهی در سوم خردادماه وارد خرمشهر شوند و بیش از ۱۹ هزار نفر از صدامیان را به اسارت درآورده و مابقی را هم به هلاکت برسانند.

سردار استادحسینی ادامه داد: امروز نسل جوان ما باید بداند که ما در آن روزگار با دست خالی می‌جنگیدیم اما تفکر انقلابی بر ما حاکم بود به همین دلیل در مقابل دشمن ایستادیم و حق خود را پس گرفتیم.

وی با بیان اینکه امروز هم جوانان ما باید بدانند که همان تفکر در مقابل نظام سلطه است، گفت: بعضی‌ها می‌گویند باید سازش کرد ولی تفکر امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌گوید باید ایستاد؛ لذا هر جا که در مقابل دشمن ایستادیم خداوند ما را یاری کرد.

وی با عنوان اینکه نسل جدید ما باید آگاه باشد و درست گام بردارد، تصریح کرد: امروزه در دانشگاه‌ها دو واحد به نام مبانی دفاع مقدس وجود دارد تا دانشجویان با این مسائل آشنا شوند که من فکرمی‌کنم این موضوع باید در مقاطع ابتدایی و راهنمایی هم گنجانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *