مرگ سه زن در تصادف اتوبوس و تیبا

تصویر روز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار اتوبوس با سواری تیبا در جاده قم خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، سید جلال ملکی افزود: در ساعت ۲۳:۰۶ شب گذشته یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران – قم اعزام کرد.

او اضافه کرد: با آنکه محل حادثه در محدوده حسن آباد قم و خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود، اما عوامل آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی در محل حاضر شدند.

ماموران آتش نشانی پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که تصادف میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا و سواری تیبا رخ داده است و در پی آن چند نفر جان باخته و چند نفر هم مصدوم شده اند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه سه نفر از جمله دختری ۱۵ ساله و دو زن ۲۶ و ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند گفت: این افراد از سرنشینان سواری تیبا بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت و مقصر این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲۳:۵۱ به عملیات خود خاتمه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *