پس انداز یک زوج، ۱۳ زندانی غیرعمد را آزاد کرد

تصویر روز: مدیر ستاد دیه تهران گفت: همزمان با شب شهادت مولای مومنان و در پیروی از سیره علوی، زوج جوان تهرانی پس انداز خود را جهت آزادی۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.

منوچهر رحمانی گفت: زوج جوانی با مراجعه به غرفه بوستان گفت‌وگو و اهدای ۲۳۴ میلیون تومان پس انداز خود، زمینه آزادی ۱۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را مانند تصادف، چک، مهریه و نفقه در زندان به سر می بردند، فراهم کردند.

وی افزود: این زوج که حاضر به افشای نام خود نشدند، هدف از این کار را تاسی به سیره پاک علوی در احسان و نیکی به صورت ناشناس عنوان کردند.

رحمانی ضمن تقدیر از این ایثار بزرگ، تاکید کرد: از ابتدای سال ٩٧ تاکنون، زمینه آزادی ٧٠ مددجوی جرایم غیرعمد فراهم شده است و همچنین در سال گذشته نیز، یک هزار و ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران توسط نیکوکاران و نیز نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایسنا ، وی در پایان گفت: غرفه نمایندگی ستاد دیه استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان در بوستان گفتگو، آماده دریافت کمکهای نیکوکاران و خیرین است. همچنین عزیزان می توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.tehipro.ir و یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *