image low noresize

نمایشگاه صنعت چوب ۱۸ بهمن برگزار می شود

تصویر روز: مدیر برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (WoodaExpo 2017) با اشاره به مشارکت ۱۳ کشور آسیایی و اروپایی در هشتمین دوره این نمایشگاه، گفت: جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است.

 علی محتشم‌امیری با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب ایران محسوب می‌شود و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بسیاری از کشورهای پیشرو در صنعت چوب برای حضور در آن درخواست مشارکت انحصاری و گسترده‌ داشته‌اند.

محتشم امیری با اشاره به اهمیت حضور کشورهای پیشرفته صنعتی در نمایشگاه صنعت چوب ایران، افزود: کشورهای حوزه CIS، اروپای شرقی و مرکزی، چین، کشورهای جنوب شرق آسیا و روسیه نیز که از تکنولوژی بالایی برخوردارند نیز برای حضور در نمایشگاه woodexpo برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: گسترش روابط تجاری، تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی کشور و افزایش توان رقابت شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت چوب است.

این فعال اقتصادی با تاکید بر گروه‌های کالایی این نمایشگاه در بخش بین‌الملل و بازار داخل کشور اظهار داشت: گروه‌های کالایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته بیش از ۱۶ گروه تخصصی است که شامل، صنایع چوب، و ماشین‌آلات حمل و نقل و جابجایی چوب، بسته‌بندی صنایع چوب، کوره‌های خشک‌کن، ماشین‌آلات برش، پرس و پروفیل، نئوپان، MDF، HDF و HDL و… است.

محتشم امیری اضافه کرد: در بخش داخلی نیز استان‌های شمالی، جنوب و جنوب غرب کشور با توجه با شرایط و خصوصیات اقلیمی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی تولیدات و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب در این نمایشگاه مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: این نمایشگاه با رویکرد تقویت جایگاه جهانی این رویداد و توان افزایی فعالان این صنعت در داخل کشور، در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه بازار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران (woodexpo 2017) با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه توسط شرکت نمایشگاهی میلاد نور در سالن های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان، صادرکنندگان و شبکه عظیم دست اندرکاران صنعت چوب می‌توانند برای ثبت‌نام و مشارکت در این رویداد به وبسایت www.miladfair.ir مراجعه و یا از طریق شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۵۳۳۰۷ اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *