karlos

مدیر عامل پژو: در ایران سنگ تمام سنگ می گذاریم

تصویر روز: مدیرعامل پژوسیتروئن فرانسه با بیان این که همگرایی کامل و بستر محکمی در همکاری با ایران در زمینه همکاری های مشترک ایجاد شده است، ایران را مهم ترین نهاد تولیدی پژو در آسیا و خاورمیانه دانست.

در نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژوسیتروئن، کارلوس تاوارس از تولید یک میلیون دستگاه خودرو تا سال ۲۰۲۵ در ایران خبر داد و افزود: ایران خودرو در اجرای برنامه های راهبردی و الگوی کسب و کار جدیدی که پژو برای خود تعریف کرده است، نقش کلیدی داشته و در تولید محصولات ما در منطقه که ۷۵درصد خواهد بود، تولیدکننده نخست منطقه خواهد بود.

وی ارتباطات تاریخی با ایران خودرو را زمینه ساز و رقم زننده آینده خودروسازی ایران دانست و چشم انداز مشترک با دولت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای تولید محصولاتی با کیفیت، هزینه مناسب، دوستدار محیط زیست جهت تامین رفاه و ایمنی مصرف کنندگان در پیشبرد این همکاری ها اثربخش دانست.

تاوارس در ادامه با تاکید بر این که پژو برای این همکاری مشترک سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: مسئولیت شماره یک ما راضی کردن مصرف کننده ایرانی است و در همه محصولات و برندهایی که وارد می‏کنیم، مدرن بودن، ایمنی و حفاظت از محیط زیست را در نظر داریم.

وی گام اول همکاری های جدید را تولید خودروهای ۲۰۸، ۲۰۰۸ و ۳۰۱ عنوان کرد و آن را زمینه‏ ساز گام‏های بعدی و آینده درخشان دور جدید همکاری‏ها ذکر کرد.

وی تامین‏ کنندگان ایرانی را بخشی از زنجیره موفقیت پژو دانست و افزود: شرکت ایکاپ با حضور و همکاری تامین کنندگان ایرانی موفق خواهد بود چرا که ما به سازندگان ایرانی اعتماد داریم و برای توسعه صادرات محصولات مشترک خود به انتقال تخصص و دانش فنی به آنها خواهیم پرداخت.

مدیرعامل پژوسیتروئن حاکم بودن سطح آموزش متعالی در ایران را فرصتی مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ایرانی برای همکاری با شرکت ایکاپ دعوت کرد.

وی این تبادل نیروی انسانی را عاملی محرک و موثر برای غلبه بر چالش‏های جدید عنوان کرد و افزود: من اطمینان دارم که ایکاپ با وجود رهبران و کارکنان توانمند خود و حمایت هر دو طرف این قرارداد مشترک می‏تواند اهداف صادراتی خود را محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *