نمایشگاه عکس « ماه تابان » برگزار می شود

photo_2016-10-05_20-30-50

تصویر روز: نخستین نمایشگاه عکس « علی رضا شکاری » با عنوان « ماه تابان » از فردا ۱۵ مهرماه جاری در خانه هنرمندان گشایش می یابد.

 در این نمایشگاه که به موضوع سوگواری های ماه محرم پرداخته شده، عکاس تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر از مضامین مرتبط با فرهنگ سوگواری ها در دو شهر تهران و خرمشهر را که در طی هفت سال عکاسی کرده، به نمایش گذاشته است.

نمایش « ماه تابان » علی شکاری در نگارخانه تابستان علی رضا شکاری در قالب ادبیاتی لبریز از ارادت، در قاب نخست این نمایشگاه عکس نگاشته است:

ای مهربان ترین سرفصل عاطفه در سراپرده عاشورا
ای نگاه نورانی ماه تاب در مشایعت آفتاب
ای زیباترین طلوع عشق
ای فصل بزرگی و نور
ای عباس …

نمایشگاه عکس « ماه تابان » ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه جاری در نگارخانه استاد میرمیران خانه ی هنرمندان ایران گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

علی رضا شکاری متولد شهریور ماه سال ۱۳۴۴ در تهران است و عکاسی را از سال ۱۳۶۸ تجربه و دنبال می کند. وی با وجود سالها کار عکاسی خبری و تجربه عکاسی مطبوعاتی به عنوان عکاس روابط عمومی و مستند پروژه شرکت تاسیسات دریایی مشغول بکار است. نگارخانه استاد میرمیران در تهران ، خیابان ایرانشهر ، بوستان هنرمندان ، خانه ی هنرمندان ایران واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *