baran 1

بارندگی شدید در تهران و ۱۰ شهر دیگر + اسامی

تصویر روز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز شاهد بارش شدید باران در ۱۱ شهر کشور خواهیم بود. امیرحسین نقشینه گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرهای تهران، انزلی، قزوین، کرج، خدابنده، رباط کریم و شهریار هستیم.

وی افزود: سطح بارش ها در بعد از ظهر امروز افزایش خواهد یافت و شهروندان شاهد بارش باران شدید تری در این مناطق خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در برخی شهرهای کشور طی بعد از ظهر امروز خاطرنشان کرد: در شهرهای چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، کرمانشاه، تهران، گیلان، اردبیل و مازندران شاهد افزایش بارش باران خواهد بود.

نقشینه از مواج شدن خلیج فارس خبرداد و تصریح کرد: خلیج فارس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج خواهد شد و توصیه ما به ماهیگیران این است که در این زمان ها از حضور در دریا اجتناب ورزند.

وی با بیان اینکه ” روند افزایش سرما در کشور ادامه خواهد داشت” اظهارکرد: درخواست ما از زائرانی که قرار است در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند این است که با خود لباس گرم به همراه داشته زیرا طی روزهای آینده شاهد کاهش دمای هوا در مناطق مرزی خواهیم بود. به گزارش میزان کارشناس سازمان هواشناسی از توقف بارش ها در کشور از ۲۶ آبان ماه خبرداد و اذعان کرد: از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه شاهد توقف بارش ها در کشور خواهیم بود و این شرایط در سراسر کشور مشابه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *