drilling

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز

تصویر روز: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از وابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با مشارکت شرکت‌های حفاری و خدمات جانبی و سازندگان، تولید کنندگان، صنعتگران، تامین کنندگان و صنایع مرتبط، این رویداد اقتصادی به نحو مطلوب برگزار شود.

رحیم جلیلی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته نمایشگاه‌های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، افزود: تفکیک این نمایشگاه‌ها در پی سیاستگذاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت صورت می گیرد و با وجود فاصله زمانی کوتاه میان دو نمایشگاه، این مجموعه تلاش می کند تا با همکاری و مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی حفاری ایران در یک برنامه ریزی منسجم زمینه برگزاری کیفی دو  نمایشگاه را فراهم آورد. وی اظهار کرد: حسب تقاضای شرکت ملی حفاری ایران فضای مسقف و فضای باز نمایشگاه به طور کامل برای برپایی این رویداد اقتصادی اختصاص یافته است.

جلیلی با اشاره به همزمانی برگزاری  نمایشگاه با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در نمایشگاه سال جاری چهار سالن امام رضا (ع)، خلیج فارس، خرمشهر  و کارون به غرفه‌های سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و محل برگزاری همایش‌ها و پنل‌های تخصصی، تخصیص و تجهیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان  افزود: مدت نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری که در تقویم نمایشگاه به ثبت رسیده چهار روز پیش بینی شده و مقدمات فراخوان، جانمایی غرفه‌ها و ثبت نام هم اکنون در دستور کار قرار دارد. شرکت ملی حفاری ایران اول دیماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و در ۳۷ سال گذشته نقش اساسی در عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور ایفا کرده است. این شرکت با برخورداری از متخصصان و نیروهای سختکوش خود به موازات عملیات حفاری، توانایی ارائه خدمات جانبی فنی و تخصصی را دارد و از این نظر در ردیف شرکت‌های مطرح در صنعت حفاری منطقه قرار دارد. شرکت ملی حفاری ایران همچنین نقش مهمی در آموزش و ارتقا سطح دانش فنی نیروهای تخصصی در این حوزه داشته است و بخش عظیمی از متخصصان  شرکت‌های حفاری بخش خصوصی از کارکنان و یا دانش آموختگان مرکز آموزشی این شرکت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *