تحویل ۳۷ هزار خودرو به مشتریان/ سایپا به تعهداتش عمل کرد

تصویر روز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درخصوص تحویل خودرو به متقاضیان تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی گفت: تاکنون۳۷ هزار دستگاه خودرو توسط سایپا، تحویل مشتریان شده و ۱۵ هزار دستگاه خودرو نیز به‌صورت امانی در نمایندگی‌ها موجود است تا پس از تاییدیه بانک های عامل، تحویل مشتریان شود.

 رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق، افزود: تحویل خودروهای طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی با روند خوبی در حال انجام است و مشتریان به مرور خودروهایشان را پس از تاییدیه بانک های عامل تحویل خواهند گرفت. وی با اشاره به اینکه سرعت ثبت‌نام متقاضیان در این طرح بالا بود و این امر باعث بروز مشکلاتی در زمان‌بندی اجرای طرح شد، اظهار کرد: با این حال روزانه اسناد دو تا سه هزار متقاضی تنزیل و به موازات آن، خودروهای ثبت نامی تحویل مشتریان می‌شود.

به گفته ی معاون بازاریابی و فروش سایپا، بیشترین فروش محصولات گروه سایپا در طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی مربوط به انواع پراید و تیبا با حدود ۴۸ هزار دستگاه بوده است و در مجموع ۶۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات گروه سایپا عرضه شده است.

تقی زاده افزود: بر اساس اولویت ثبت نامی و تاییدیه های بانک های عامل، دراین طرح تاکنون ۲۲۴۸۲دستگاه خودرو گروه ایکس ۱۰۰، ۶۹۷۱ دستگاه خودرو از گروه ایکس ۲۰۰، ۲۵۱۲دستگاه تندر ۹۰ و پارس تندر ، ۲۰۴ دستگاه خودرو برلیانس و ۵۲۹۲ دستگاه خودرو وانت نیسان تحویل مشتریان شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با دریافت تاییدیه ها از سوی بانک های عامل، گروه خودروسازی سایپا بتواند هرچه سریعتر و طی ۱۵ روز آینده، خودروهای ثبت نامی در این طرح را به مشتریان تحویل نماید و این پروژه به اتمام رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *