برگزاری نمایشگاه بهاره در ۵ منطقه تهران

تصویر روز: رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از آغاز نمایشگاه بهاره از ۱۱ اسفندماه سال جاری در اقلام پرمصرف عید نوروز خبر داد و گفت: این نمایشگاه در پنج نقطه شامل ارم سبز، حکیمیه، مصلای تهران، بوستان ولایت و خاوران برگزار می‌شود.

جواد درودیان اظهار کرد: پیراهن‌هایی که از طرف واحدهای تولیدی این اتحادیه در نمایشگاه عرضه می‌شود حداقل ۴۰ درصد نسبت به مغازه های بیرون ارزان‌تر است و کیفیت مناسبی نیز دارد.

وی با بیان اینکه کیفیت کالاها از طرف اتحادیه تایید می‌شود، اظهار کرد: در صنف ما متقاضی برای شرکت در نمایشگاه زیاد است ولی به دلیل محدود بودن غرفه ها بعد از ثبت نام، قرعه کشی صورت می‌گیرد.

درودیان ادامه داد: کیفیت کالاهای واحدهای منتخب بعد از انجام قرعه کشی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن قیمت گذاری و برای عرضه در نمایشگاه آماده می‌شوند. در این میان اگر کالایی کیفیت مناسب نداشته باشد اجازه عرضه در نمایشگاه را ندارد.

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در عین حال بیان کرد:‌ سود خرده فروشان حدود ۲۰ درصد است اما شاهدیم برخی واحدها به این میزان اکتفا نمی‌کنند و درصد بیشتری روی کالاهای خود اعمال می کنند که همین موضوع سبب می شود قیمت کالاهایشان افزایش یابد.

وی تاکید کرد:‌ بازرسان اتاق اصناف تهران نظارت های لازم را روی واحدهای صنفی دارند و در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز بازرسان ما کنترل های لازم را انجام می‌دهند. ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *