دکتر پورقاز مشاور تامین اجتماعی شد

تصویر روز: مدیرکل برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در حکمی دکتر قربان محمد پور قاز را به سمت مشاور و عضو کمیته تخصصی ” اقتصاد مقاومتی با رویکرد آینده پژوهی ” منصوب کرد.

دکتر حسین امیری گنجه درباره تعریف اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی گفت: اقتصاد مقاومتی طراحی و مدلسازی ویژه ای از ساز و کارهای عملیاتی سازمان مبتنی بر مدیریت ریسک های اولویت بندی شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی باید پویا و فعال باشیم خاطرنشان کرد: در سازمان تامین اجتماعی در خصوص مبحث اقتصاد مقاومتی، گزارشات زیادی تولید شده است و این سازمان جزو پیشگام ترین سازمان ها در کشور است.

در حکم دکتر حسین امیری گنجه به مشاور و عضو کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتاعی با رویکرد آینده پژوهی آمده است: « با توجه به تعهد ، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه اقتصاد مقاومتی ، بدین وسیله به عضویت کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی سازمان تامین اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی منصوب می شوید. شایسته است با اتکال به پروردگار متعال و همفکری و همدلی با مدیران و کارشناسان سازمان ، شاهد ترسیم آینده ای روشن برای سازمان تامین اجتماعی باشیم.

photo_2016-12-13_23-28-26

دکتر قربان محمد پورقاز ، حافظ و قاری قرآن مجید ، دانش‌آموخته اقتصاد گرایش مدیریت ، از مدیران جوان و باسابقه کشور است که از جمله سوابق نامبرده می‌توان به تالیف ۴۱ عنوان کتاب و بیش از ۳۲مقاله ، ۹ عنوان رتبه برتر علمی کشوری ، سابقه تدریس در ۲۰۰ مرکز علمی و دانشگاهی، سازمان های دولتی و خصوصی اشاره کرد.

پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز انتصاب شایسته دکتر پورقاز را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان تویق روز افزون مسئلت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *