tahaei.1

طهایی اعضای ستاد انتخابات البرز را معرفی کرد

تصویر روز: با صدور حکمی از سوی استاندار البرز رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان البرز احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی در ۲ حکم جداگانه رئیس و اعضا ستاد انتخابات استان البرز را منصوب کرد.

در متن حکم رئیس ستاد انتخابات آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند به موجب این حکم فتح‌الله حقیقی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم. فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم شریف استان، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و ماموریت مهم جنابعالی این است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.

تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل و روسای کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان و مدیرکل ثبت احوال استان و دفتر انتخابات امر ضروری و مورد تأکید است.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و کارکنان استانداری، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و ماده ۶۷ مکرر ۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) و سیاست های دولت یازدهم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم ان‌شاءالله.

همچنین استاندار البرز در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات استان البرز را معرفی کرد.

بر اساس این احکام اعضای ستاد انتخابات استان البرز بدین شرح معرفی شدند:

«عباداله کامکار» به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان البرز

«علی اندرزگو» به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز

«محمدفیروز رنجبر» به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز

«حمیدرضا محمدی» به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان البرز

«مسلم عادلی» به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان البرز

«محمدمیرزایی» به عنوان عضو ستاد انتخابات استان البرز

درمتن این احکام آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تجارب ارزشمند و با توجه به عزم و اراده و تاکیدات دولت یاردهم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانونمدار انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت، در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) و سیاست‌های دولت یازدهم ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در راستای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شأن مردم شریف استان و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شنودگان به عنوان حق الناس و برابر قانون توجه لازم گردد موفق و موید باشید.a

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *