photo 2017 02 11 21 59 25

مذاکره سیتروئن و سایپا برای تصاحب بازار منطقه

تصویر روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت سیتروئن گفت: همکاری دو شرکت سایپا و سیتروئن می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی، در بازارهای منطقه ای نیز پاسخگوی نیاز کشورهای هدف در منطقه باشد.

به گزارش تصویر روز لیندا جکسون، مدیرعامل شرکت سیتروئن فرانسه در راس هیاتی از سایپا بازدید کرد و در نشستی با مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک پرداخت.

در این جلسه مشترک، دکتر مهدی جمالی گفت: سایپا خاطرات خوبی با سیتروئن دارد و امیدوارم در این همکاری جدید بتوانیم آن خاطرات گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: در خاطرات مردم ایران خاطره خوب محصول زانتیا نیز وجود دارد که اگر چه می توانست پایانی بهتری داشته باشد ولی به هرحال خوشحالم از حضور و همکاری با شرکت سیتروئن و امیدوارم بتوانیم با هم فرصت های خوبی در بازار داخلی و بازار منطقه فراهم کنیم.

جمالی گفت: سایپا کاشان جزء بهترین فرصت ها در صنعت خودروی ایران است که توسط متخصصان ایرانی شرکت سایپا طراحی و به مرحله اجرا در آمده است.

وی تاکید کرد: سایپاکاشان فرصت خوبی در صنعت خودروی کشور است و با سرمایه گذاری مناسب می توان ظرفیت آن را به ۴۰۰ هزار دستگاه رساند که عدد بسیار خوبی است.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: بخشی از همکاری ما با سیتروئن معطوف به تولید خودرو با قیمت مناسب اقتصادی است و تولید خودروی اقتصادی می تواند فرصت خوبی برای هر دو شرکت فراهم کند.

جمالی تاکید کرد: قطعا در همکاری مشترک صرفا بازار داخلی مد نظر نیست و بازار کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه، الجزایر و لبنان نیز مد نظر است و در تولید مشترک خودرو اقتصادی می توانیم از این بازار به صورت مشترک بهره برداری کنیم.

وی در خصوص فرآیند داخلی سازی محصولات مشترک با سیتروئن تصریح کرد: این فرآیند باید با سرعت بیشتری حرکت کند و داخلی سازی با جدیت دنبال شود و چنانچه داخلی سازی به کندی صورت گیرد از نظر قیمت در فضای رقابتی دچار مشکل خواهیم شد.

لیندا جکسون مدیرعامل شرکت سیتروئن هم در این جلسه ضمن ابراز علاقه مندی به همکاری با گروه سایپا گفت: قطعا در همکاری مشترک بین دو شرکت می خواهیم که تولید محصولات متنوعی را تجربه کنیم و در این زمینه با هم رو به جلو حرکت نماییم.

وی افزود: در واقع استراتژی سیتروئن هم تلاش و تولید بر روی سبد متنوع محصول است و هدف مان تولید خودرو در کلاس های مختلف و در قالب همکاری مشترک با سایپا است و سیتروئن با همکاری سایپا می تواند این کار را انجام دهد.

جکسون تصریح کرد: هدف گذاری سیتروئن تا سال ۲۰۲۱ دست یابی ۳۰ درصدی سهم بازار است و قطعا برای رسیدن به این هدف با شرکت سایپا همکاری دقیقی خواهیم داشت.

وی گفت: سیتروئن شرکتی است با محصولات جذاب و مورد علاقه مشتریان که با طراحی محصولات به روز باعث جذب بیشتر مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل سیتروئن تاکید کرد: آنچه برای این شرکت اهمیت دارد این است که مشتری ایرانی با استفاده از محصولات سیتروئن حس بین المللی بودن را به خوبی درک کند و البته ما نیز در تولید، به نیاز مشتریان توجه و دقت خواهیم کرد.

وی افزود: سیتروئن قطعا در تولید خودرو اقتصادی تلاش خواهد کرد و این خودرو به نام خودرو هوشمند نامگذاری شده است چرا که می تواند نیاز بازار ایران را پاسخ دهد.

جکسون گفت: باید به پتانسیل مشترکی که وجود دارد توجه کنیم و ببینیم چگونه می توانیم با هم به بهترین شکل، همکاری موثری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *