302237 776

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز به‌کار کرد

تصویر روز:‌ چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به مدت ۶ روز در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد.

این دوره از نمایشگاه  دارای ۶ بخش اینترنت، نشر دیجیتال و تلفن همراه، فناوری نوین اطلاعات، بازی و پویانمایی، بین‌الملل و کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی است و بخش فناوریهای نوین اطلاعات از جمله موضوعاتی جدیدی است که به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اضافه شده است.

این نمایشگاه توسط فعالان عرصه مجازی جبهه انقلاب اسلامی اداره می‌شود و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ پذیرای عموم مردم خواهد بود و مانند سنوات گذشته اقشار مختلف جمله از قبیل دانش‌آموزان، مجموعه اولیا و مربیان و نخبگان دانشگاهی و سیاسی، مخاطبان اصلی آن خواهند بود.

به گفته مهدی قمی دبیر اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به دلیل محدودیت‌ها امکان تخصیص بیش از ۳۰۰ غرفه به متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه نبوده و در بخش پایگاه‌های اینترنتی حدود ۱۳۰ غرفه، در بخش نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و تلفن همراه ۶۰ غرفه، در بخش فناوری نوین اطلاعات ۲۵ غرفه و در بخش بازی و پویانمایی ۷۰ غرفه تدارک دیده شده است.

محمد خراسانی‌زاده سخنگوی این نمایشگاه اعلام کرد: یکی از اهداف دوره چهارم این نمایشگاه که از سال گذشته شروع شد اما به یک غرفه یا یک بخش محدود شد بخش فعال فضای مجازی است یعنی اینکه مردم تهدیدها و فرصتهای فضای مجازی را بشناسند.

وی افزود: البته این موضوع در همه بخشهای دوره چهارم نمایشگاه لحاظ شده یعنی در پنج بخش اصلی نمایشگاه و یک بخش جانبی حوزه سواد فضای مجازی را خواهید دید.

خراسانی‌زاده با بیان اینکه سیاست کلان این نمایشگاه بر محور اطلاعات و محتویات است تصریح کرد: در نمایشگاه امسال برای همه اعضای خانواده ایرانی برنامه و آموزشهای مورد نیاز زندگی و فضای مجازی را پیش‌بینی کرده‌ایم و در معرض عموم گذاشته‌ایم.

به کفته وی همچنین بخشهای جذابی مانند تونل هزار‌توی رسانه، در بخش بازی و پویانمایی جای داده شده و بازدید‌کنندگان می‌توانند به صورت گروهی به همراه یک راهنما وارد این تونل شده و سیر آموزشی آن را طی کنند. این نمایشگاه، فردا ۲۵ بهمن بطور رسمی افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز که با حضور جمعی از روزنامه نگاران با سابقه کشور به ویژه در حوزه اقتصاد از سال گذشته فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *