photo 2017 03 11 12 18 14

نشست استانی بانک ایران زمین با شهردار منطقه ۳ اصفهان

تصویر روز: نشست مشترک مدیریت شعب استان اصفهان و شهردار منطقه ۳ این استان با هدف بررسی مسائل و و مشکلات شهری شعب این بانک برگزارشد.

در ابتدای جلسه کارگر شهردار منطقه ۳ اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران استانی بانک ایران زمین در استان اصفهان اظهار داشت: فراهم کردن امکانات و تجهیزات و تامین نیاز های زندگی شهری از اهم وظایف شهرداری هاست و امیدواریم خدمات خوبی را برای شهروندان انجام دهیم.

کارگرگفت: بانک ها نیز به عنوان یک سازمان اقتصادی خدماتی در جهت خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند و خدمات بانک ها جزء لاینفک زندگی مردم و سازمان ها ست و ماهم تلاش داریم در راستای اهداف خود بهترین خدمات را به عموم جامعه ارائه دهیم.

محمدرضاسبزواری مدیرشعب استان اصفهان در ادامه با تشریح عملکرد خدمات بانک ایران زمین به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک و دریافت عوارض کسب و مشاغل از بانک ها، عوارض سالیانه، عوارض افتتاح و بهاء خدمات برای بانک ها به نکاتی اشاره کرد و گفت: بانک ها نماد خدمت صادقه به مردم فهیم هستند.

مدیرشعب استان های اصفهان بانک ایران زمین گفت: بانک ها وظایف متعددی در حوزه تجهیز و تخصیص منابع و کلیه عملیات اعتباری و مالی را بر عهده دارند که بانک را در اولویت کاری روزانه عموم مردم با طیف ها و اقشار مختلف جامعه قرار می دهد.

وی در پایان اظهار کرد: انتظار می رود شهرداری ها در خصوص تسهیل مسائل و مشکلات موجود با بانک ایران زمین که سهم بسزایی در ارائه خدمات به مردم دارد با دید ویژه ای مسائل را بررسی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *