photo 2017 03 13 18 36 58

جمالی پرونده “کوییک” را بست

تصویر روز: مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: امداد گران ما مکلف هستند به همه مسافران و به همه برندهای خودرویی خدمات ارایه دهند.

دکتر مهدی جمالی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: نام خودرو جدید این شرکت ( کوییک ) یک نام کاملا ایرانی است.با اظهار نظر  مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به نظر میرسد پرونده نام گذاری این خودرو و حواشی آن ، برای همیشه بسته شود.

وی با بیان اینکه قول داده بودم هر سال سایپا یک خودرو به بازار عرضه کنیم گفت: خوشبختانه به قول خود عمل کردیم. وی گفت: همه تلاش ما این است که این خودرو با قیمت زیر ۴۰میلیون عرضه شود و با آپشن های مختلف، از ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.

جمالی با بیان اینکه شرایط مشتری را در نظر می گیریم، عنوان کرد: برای سال اول ۳۵ هزار دستگاه و در سال ۹۷ بیش از ٨۰ هزار دستگاه تولید خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کوئیک می تواند جایگزین پراید شود؟ پاسخ داد: این خودرو  که از تیر ماه به بازار عرضه خواهد شد، می تواند جایگزین خیلی از خودروها باشد.

جمالی درباره قرارداد با سیتروئن هم افزود: قرارداد مراحل را گذرانده و جابجایی سهام دارد انجام می شود. امیدواریم قبل از پایان سال جابجایی مراحل یورویی انجام شود.

وی درباره طرح امداد خودرویی نیز گفت: سال گذشته اقدامات خوبی توسط گروه امدادرسانی سایپا انجام شد. ما ۱۰ درصد طول دوره خدمت رسانی را افزایش دادیم و از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فرودین خدمت رسانی خواهیم داشت.

مدیرعامل سایپا با بیان این که ۲۰ درصد افزایش تعداد امدادرسانی داشتیم، گفت: مجموعه ما مکلف هستند به همه مسافران سراسر کشور و به همه برندهای خودرویی خدمت رسانی داشته باشند.

جمالی با بیان این که ۲۰درصد تعداد امدادگران افزایش یافته است، تصریح کرد: در اکثر جاها به صورت شبانه روزی باید خدمت رسانی داشته باشیم. ۲۹۰ نمایندگی ما در هر دو شیفت فعال خواهند بود.وی درباره قیمت دستمزد و هزینه های تعمیر عنوان کرد: ابلاغ شده که هیچ افزایش قیمتی نداشته باشند. به گزارش خبر ان لاین مدیرعامل خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که حتما خدمت رسانی از طریق امدادگران ما باشد و حتما در مراجعه امدادگران کارت آنها را تقاضا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *