tolid khodro

خرید خودرو فقط از نمایندگی‌های رسمی مجاز

تصویر روز: سازمان حمایت اعلام کرد: خریداران خودرو ، فقط از نمایندگی‌های رسمی و دارای مجوز پیش فروش مجاز خودرو بخرند.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد: خریداران خودرو تن‌ها از شرکتهای پیش فروش کننده خودرو که دارای نمایندگی رسمی و مجوز پیش فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشند می‌توانند نسبت به خرید خودرو مبادرت کنند.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای وظایف نظارتی، افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از بحران‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله بازار خودرو همچنین ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو؛ اقدام برای پیش فروش خودرو از سوی شرکتهای عرضه کننده خودرو، تن‌ها در قالب دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان پذیر است و انتشار هرگونه آگهی و تبلیغات، مبنی بر پیش فروش خودرو بدون دریافت مجوز مربوط ممنوع و پیگرد قانونی دارد.
براساس گزارش یادشده؛ همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد نمایندگی رسمی هستند، به هیچ وجه مجاز به عرضه خودرو در قالب پیش فروش نیستند.
در اطلاعیه صادر شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید شده است: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکتهای عرضه کننده خودرو این اطلاعیه صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *