bank Keshavarzi

مرحله دوم بخشودگی سود تسهیلات مشتریان بانک کشاورزی

تصویر روز: مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی: این بانک از امروز سود متفرعات و وجه التزام بدهی مشتریانی را که اصل بدهی شان کمتر از ۲۵۰ میلیون ریال است،مورد بخشودگی قرار می دهد.
به گزارش تصویر روز فرهاد فنودی در مصاحبه با صدا و سیما با بیان اینکه این اقدام به استناد مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت، بانک کشاورزی در اجرای تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۹۵ و مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است افزود: البته این بخشودگی در صورتی اجرایی خواهد بود که مشتریان به تسویه نقدی اصل بدهی خود برابر آخرین قراردادشان با بانک اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ۲ هزار شعبه در سراسر کشور داریم که صبح امروز این بخشنامه به همه شعب ابلاغ شد از این رو از مشتریان تقاضا داریم با مراجعه به شعب در فرآیندی ساده و کمتر از چند دقیقه به تعیین تکلیف پرونده های خود اقدام کنند زیرا این فرصتی طلایی است که برای دومین بار اجرایی می شود.

فنودی گفت: در مرحله اول اجرای این طرح که از دوم اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال ادامه داشت بیش از ۱۶۰ هزار پرونده مورد بخشودگی قرار گرفته و مختومه شد.

وی افزود: در این مرحله که ارزش پرونده های آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است پیش بینی می کنیم حدود ۳۵۰ هزار کشاورز، دامدار و مشتریان بانک کشاورزی از فرصت این طرح استفاده کنند. این در حالی است که تسهیلات اعطایی یارانه ای مورد حمایت دولت برای حوادث غیرمترقبه، مسکن روستایی و مانده مطالبات امهال شده آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه و در اولویت های بعدی همه بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این دستورالعمل خواهند بود.

فنودی گفت: مهلت اجرای این طرح تا پایان اردیبهشت امسال است که تا پایان خرداد هم قابل تمدید خواهد بود البته برای سهولت کار همه شعب را مکلف کردیم شیفت دوم هم در شعبه حاضر و پاسخگوی مشتریان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *