akbarian

خودروسازان از فرصت برجام استفاده کنند

تصویر روز: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام ایران خودرو در نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور مثبت ارزیابی می شود.

 عزیز اکبریان در مراسم نوسازی چهل هزارمین تاکسی فرسوده با محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که با حضور مقامات لشگری و کشور برگزار شد، گفت:آلودگی واقعیتی است که باید همه از مردم تا مسئولان در جهت کاهش آن گام بردارند و این امر تنها وظیفه خودروسازان نیست.

وی خاطر نشان کرد:اگر بهترین خودرو روز دنیا را تولید کنیم اما سوخت مناسب و استاندارد در دسترس نباشد باز هم آلایندگی آن در حد یورو صفر خواهد بود.

رییس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به این که امروز هجمه های بسیاری بر علیه صنعت خودرو کشور صورت می گیرد، افزود: خودرو سازان به خصوص ایران خودرو در راستای کاهش آلودگی هوا و تولید خودروهایی با مصرف کم و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گام های خوبی برداشته اند و این امر باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: خودرو سازان کشور باید ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و توجه بیشتر به صادرات را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: خودرو سازان کشور باید از فرصت به دست آمده در پسابرجام برای تولید خودرو با فناوری های روز و انتقال دانش فنی به قطعه سازان استفاده کنند.

اکبریان در پایان گفت: کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی از تولید خودروهای پاک و کم مصرف حمایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *