the perfume shop

۵ عطر زنانه خنک و پرفروش تابستان

تصویر روز: می‌دانم برای شما هم پیش آمده‌است که در یک روز گرم تابستانی در تاکسی یا محیط بسته کنار خانمی بنشینید که چنان عطر گرم و شیرینی زده که همه حضار از سردرد و حال‌بد فراری شوند یا خیر. در هر صورت اینکه عطری با رایحه مناسب را برای هر فصل انتخاب کنیم، خوشبختانه دارد کم‌کم جا می‌افتد. ما هم برای ترویج عادت بسیار پسندیده‌ی استفاده از عطر زنانه خنک در فصل تابستان، برایتان فهرست کوتاهی از پرفروش‌ترین عطرهای خنک و دلنشین تابستان ۲۰۱۶ در جهان فراهم کرده‌ایم تا به‌راحتی بتوانید عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  1. عطر زنانه سی اچ از برند کارولینا هررا Carolina Herrera CH

عطر زنانه سی اچ از برند کارولینا هررا Carolina Herrera CH که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر ترنج، پرتقال، گریپ فروت و خربزه است که در قلب خود رایحه رز بلغاری، یاسمن و کرم فندقی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دارچین، چوب و چرم ترکیب شده‌است.

عطرهای حاوی عناصری مانند ترنج، نارنج، پرتقال و سایر مرکبات از مناسب‌ترین رایحه‌های خنک و ملایم برای فصل تابستان هستند.

CH

  1. عطر زنانه د بیت از برند بربری Burberry The Beat

عطر زنانه د بیت از برند بربری Burberry The Beat که در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد، رایحه‌ای از مرکبات و گیاهان معطر دارد. این عطر ترکیبی از عطر چای سبز سیلان، زنبق و گل استکانی آبی است که در قلب خود رایحه ترنج ، هل و فلفل صورتی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر پرتقال ماندارین، مشک، خس‌خس و سدر ترکیب شده‌است. کمپانی بربری از شیک‌ترین و جذاب‌ترین تولیدکنندگان و طراحان فشن و رایحه‌های متفاوت است.

عصاره مرکبات و گیاهان معطر موجود در این عطر در کنار رایحه خنک و ملایم چای سبز، ترکیبی تابستانی و ملایم در این عطر ایجاد‌کرده‌اند.

TheBeat

  1. عطر زنانه کوکو مادموازل از برند شنل Chanel Coco Mademoiselle

عطر زنانه کوکو مادموازل از برند شنل  Chanel Coco Mademoiselle که در سال ۲۰۰۱ به بازار آمد، رایحه‌ای چوبی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج است که در قلب خود رایحه درخت گل ابریشم، یاسمن، رز ترکی و ایلانگ ایلانگ را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دانه تونکا، نعناع هندی، صمغ کاج، وانیل، خس‌خس و مشک سفید ترکیب شده‌است.  کمپانی شنل که از برترین و شیک‌ترین طراحان فشن و عطر است، این عطر را برای جذب مخاطبان جوان و امروزی طراحی کرده‌است.

این عطر علاوه بر دارا بودن عناصر خنک و ملایمی که گفته‌شد، حاوی عصاره چندین گل خوش‌بو با رایحه‌های ملایم است که بوی آن را متفاوت، معطر و جذاب می‌کند.

coco

  1. عطر زنانه اومنیا امتیست از برند بولگاری Bvlgari Omnia Amethyst

عطر زنانه اومنیا امتیست از برند بولگاری Bvlgari Omnia Amethyst که در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و چوبی دارد. این عطر ترکیبی از عطر گریپ فروت صورتی، گل‌ها و چوب‌های معطراست که در قلب خود رایحه زنبق و رز بلغاری را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر گل آفتابگردان و چوب معطر ترکیب شده‌است.

رایحه خاص و متفاوت این عطر به واسطه وجود عصاره گریپ‌فروت علاوه بر خنکی، ترش، تازه و انرژی‌بخش هم هست.

omnia

  1. عطر لامور (له آمور) از برند لالیک Lalique L’Amour

عطر لامور (له آمور) از برند لالیک  Lalique L’Amour که در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد، رایحه‌ای چوبی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر شکوفه پرتقال، ترنج و رز است که در قلب خود رایحه گل مریم و یاسمن را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر سدر، چوب صندل و مشک ترکیب شده‌است. این عطر بهاری برای ادای احترام به «عشق» به نام لامور طراحی و ساخته شده‌است.

گل مریم و یاسمن رایحه‌هایی ملایم و خنک دارند که این عطر را لطیف و کاملا مناسب فصل تابستان کرده‌است.

LAmore

منبع: سایت مدیسه

2 thoughts on “۵ عطر زنانه خنک و پرفروش تابستان

  1. عطر پاسخ

    سلام

    توضیحات خوبی دادید من مطلبی که میخواستم مطالعه کردم و سایتتونو برای مطالب دیگه به دوستانم اس ام اس دادم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *