LG logo

فوربز گوشی ال جی G6 را پسندید

تصویر روز: بعد از عرضه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار رسانه‌های آنلاین و نشریات مختلف شروع به مقایسه ویژگی‌های آنها می‌کنند. از میزان مقاومت و ظاهر آنها گرفته تا نوع سخت‌افزار و البته دوربین گوشی.

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند معمولا مفصل‌ترین بررسی را در برمی‌گیرند و منتقدان آنها را در هر شرایطی امتحان می‌کنند تا بتوانند دوربین برتر را معرفی کنند. ولی بیشتر این بررسی‌ها خیلی کاربردی نیستند و زمانی که می‌خواهید از دوربین گوشی استفاده کنید ممکن است اصلا متوجه نقاط قوت و ضعف ذکر شده در بررسی‌ها نشوید.

در این میان نویسنده سایت معروف و معتبر Forbes ، آقای Ben Sin از تجربه کاربری خود با دوربین گوشی ال‌جی G6 در یکی از سفرهای اروپایی خود گفته است. تجربه‌ای که به قول او نشان می‌دهد قابلیت‌های یک دوربین در واقعیت و عمل چقدر کاربردی و مفید هستند:

بسیاری از همکاران من زمان بررسی دوربین گوشی به خیلی از قابلیت‌های به قول خودشان باحال اشاره می‌کنند. قابلیت‌هایی که بیشتر مواقع برای مدت کوتاهی استفاده شده و خیلی سریع «باحال» بودن خودشان را از دست می‌دهند. ولی به نظر من قابلیت‌های دوربین باید کاربردی باشد. به گونه‌ای که همیشه به کار شما بیایند و بهترین تصویربرداری ممکن در لحظه را در اختیار شما بگذارند. یکی از این لحظه‌ها هنگام سفر است. مدتی است که گوشی ال‌جی G6 و قبل از آن گوشی V20 همراه من در سفرهایم هستند. آن هم بخاطر دوربین با زاویه تصویربرداری عریض که می‌تواند تصاویری عریض‌تر و گسترده‌تر از زاویه دید چشم انسان را ثبت کند. قابلیتی که روی دوربین هیچ گوشی دیگری وجود ندارد. ممکن است وقتی می‌خواهید از کودکان عکس بگیرید و در شبکه‌های مجازی بگذارید این قابلیت خیلی به کارتان نیاید، ولی وقتی در حال سفر به مکان‌های با سازه‌ها و مناظر زیبا و نفس‌گیر هستید، عکس‌برداری عریض که همه‌چیز را ثبت می‌کند بسیار مفید و به‌دردبخور است.

به عنوان مثال وقتی در برلین بودم به بازدید یک بنای یادبود رفتم. بنایی بزرگ و به وسعت نزدیک ۵ هکتار که با نظم خاصی شکل داده شده بود. در این مکان زیبا من با گوشی ال‌جی G6 توانستم تصویری منحصربه‌فردی ثبت کنم که عظمت و وسعت مکان را به خوبی به تصویر می‌کشید. در مکان‌های دیگری که نمی‌توانستم برای تصویربرداری کل بنا خیلی به عقب برم ال‌جی به کمکم آمد و توانستم از نزدیک‌ترین فاصله ممکن کل بنا را در تصویر جای دهم. همچنین این قابلیت در لنز جلوی گوشی نیز تعبیه شده است. زمان صرف غذا با دوستانم به راحتی توانستم از کل میز و دوستانم بدون نیاز به مونوپاد عکس بگیریم. کاری که با گوشی‌های دیگر ممکن نبود.

به صورت خلاصه می‌توانم بگم که در سفر به شهرهای توریستی و مناطقی با مناظر بی‌نظیر، بهترین دوست شما لنز عریض گوشی ال‌جی G6 خواهد بود. فقط کافیست چندبار از آن استفاده کنید تا متوجه شوید چقدر نسبت به دوربین گوشی‌های دیگر کاربردی‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *