1394082120404237043803

استقبال گسترده از اوراق اجاره سایپا یدک

تصویر روز: مدیرعامل تامین سرمایه آرمان گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال اوراق اجاره با سود ۱۸ درصد برای تامین سرمایه درگردش سایپایدک و ارتقای کیفیت قطعات پذیره نویسی شد.

به گزارش تصویر روز ، محمودرضا خواجه نصیری در گفتگو با صدا و سیما ، سود این اوراق به صورت سه ماهه پرداخت می شود و ضامن آن هم یکی از بانک هاست.

وی ادامه داد : این اوراق بسیار مطمئن و فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است و همچنین چرخ اقتصاد و صنعت می چرخد و به بهبود فضای کسب و کار هم کمک می کند.

خواجه نصیری گفت : تامین مالی هایی از این دست کمک می کند که سرمایه گذاران،  فعالیت متنوع تری داشته باشند و به تولید کمک شود و همچنین تولید کنندگان طرح های توسعه ای خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت سایپایدک تولید کننده قطعات است ، افزود: شرکت سایپایدک با این تامین مالی می تواند کیفیت قطعات خود را بالا ببرد.

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان با اشاره به اینکه این تامین مالی با سرعت خوبی انجام شد، گفت: این اوراق بسیار سریع فروش رفت و بلافاصله چند دقیقه پس از عرضه به اتمام رسید.

وی افزود: این اوراق جایگزین سهام نیست بلکه جایگزین سپرده های بانکی و سرمایه گذاری با درآمد ثابت است و در شرایط فعلی سرمایه گذارانی که به دنبال گزینه های امن هستند می توانند این قبیل اوراق را خریداری کنند.

خواجه نصیری خاطرنشان کرد: این قبیل اوراق می تواند فرصت های سرمایه گذاری جدیدی را برای کسانی که سرمایه های خودشان را در بانک سرمایه گذاری کردند فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *