ezdevaj

پرداخت ۱۰ هزار وام ازدواج در کمتر ده روز کاری

تصویر روز: عضو هیئت مدیره بانک سپه از تعیین شعب ثبت‌نام کننده وام قرض‌الحسنه در بانک سپه و پرداخت ۱۰ هزار فقره وام ازدواج در کمتر ده روز کاری در طرح ضربتی وام ازدواج در این بانک خبر داد

به گزارش تصویر روز روابط عمومی بانک سپه؛ مصطفی پرتوافکنان با بیان اینکه بانک سپه بنا بر مسولیت اجتماعی خود داوطلبانه با اختصاص بیش از ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک در طرح ضربتی وام ازدواج شرکت کرده، گفت: پس از اعلام شروع طرح ازجانب بانک مرکزی ،بانک سپه با بسیج تمام امکانات خود و تشکیل کمیسیون اعتباری ویژه در استانها، بصورت روزانه بر پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان نظارت دقیق دارد. وی افزود: بانک سپه با تدابیر اتخاذ شده و منابع کافی تخصیص داده شده، در کلیه استانها برای اجرای هر چه بهتر طرح ضربتی اعطای وام ازدواج هیچ مشکلی ندارد.

عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: به منظور اجرای به موقع طرح ضربتی وام ازدواج، از طریق پیامک به زوج‌های جوان اطلاع‌رسانی شد تا هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک خود نزد شعب این بانک اقدام کنند.

پرتوافکنان توجه به خواسته ها و نیازهای مردم را نیز از جمله اولویتهای مهم و راهبردی بانک سپه عنوان و خاطر نشان کرد: اختصاص بیش از ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک برای اجرای هر چه بهتر طرح ضربتی وام ازدواج در جهت همین راهبرد و هدفگذاری در بانک سپه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *