1022117 784

بهترین خودروهای پلیس جهان + عکس

تصویر روز: رولز رویس نیز به لیست ماشین های پلیس شگفت انگیز جهان پیوست؛ البته تا پیش از این نیز ماشین های پرقدرتی همچون لامبورگینی و  شورلت کوروتز در این لیست دیده می شدند. در ادامه به معرفی این ماشین های شگفت انگیز در نیروی پلیس کشورهای مختلف می پردازیم.
لامبورگینی هوراکان در پلیس ایالتی ایتالیا
 بهترین ماشین های پلیس جهان
کمپانی لامبورگینی برای دومین بار، نسل جدیدی از هوراکان های خود را در اختیار گشت بزرگراه ایتالیا قرار داده است. مانند بار اول، این بار نیز علاوه بر کارهای پلیسی که با این ماشین باید انجام شود، از آن در عملیات های خاص پلیس مثل  انتقال سریع خون و یا ارگان های حیاتی بدن انسان استفاده می شود.
به طور کلی می توان گفت این ماشین برای این کار ساخته نشده است و استاندارد نیست چرا که موتور شش سیلندر این ماشین ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد و از دو محور نیز برای انتقال نیرو به چرخ ها استفاده می شود که این عملکرد در دیگر ماشین های عادی پلیس ایتالیا نیز به چشم می خورد. چراغ ها، آژیر، رادیو، دوربین ویدئویی و یک قفسه تفنگ نیز در این ماشین دیده می شود. دور تایرها نیز رنگ آبی خاصی برای هماهنگی با آبی کمرنگی که در بدنه ماشین به کار رفته است، استفاده شده است.

فورد موستانگ V8 در پلیس انگلستان

 بهترین ماشین های پلیس جهان
عکسی که مشاهده می کنید، عکس یک موستانگ V8 در هیبت ماشین پلیس در انگلستان است؛ احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستید که ظاهر این ماشین فوق العاده است.
البته به نظر می رسد این مدل یک نمونه پیش تولید است که در نمایشگاه مدیران پلیس در انجمن ملی انگلستان به نمایش گذاشته شد. بنابریان کمی برای دیدن این ماشین پلیس در خیابان های انگلستان باید صبر کنیم و اگر این اتفاق بیفند، بدون شک یکی از بی نظیر ترین ماشین های پلیس جهان را در انگلستان شاهد خواهیم بود.

کارابینیری آلفا جیولیا QV در پلیس ایتالیا

بهترین ماشین های پلیس جهان
شرکت ایتالیایی کارابینیری که بخش نظامی پلیس ایتالیا را نیز تحت پوشش قرار داده، چندین کمپانی تولید خودروی شگفت انگیز دارد. این ماشین بسیار شیک و با طراحی پیچیده محسوب می شود و مثل نمونه های فیات ۵۰۰s تنها از سر هم شدن چند آهن پاره ساخته نشده است.
  از این ماشین به عنوان ماشین های گشت ویژه در پلیس ایتالیا استفاده می شود. از دیگر ماشین هایی که در پلیس گشت ایتالیا استفاده می شود می توان به  لامبورگینی گالاردو، هوراکان، لتوس اوراس اشاره کرد. اما این بار پلیس ایتالیا بر روی شرکت های خود سرمایه گذاری کرده و قصد استفاده بیشتر از تولیدات جیولیا QV با ۵۰۳ اسب بخار را دارد.

BMW i8 در پلیس دوبی

بهترین ماشین های پلیس جهان
ماشین های مورد استفاده در پلیس دوبی در واقع بهترین نوع در بین همتایان خود در سراسر جهان به شمار می روند. پلیس دوبی بر طبق سیاست خاصی همواره به دنبال استفاده از ماشین های اسپورت سریع در ناوگان خود است تا ضریب امنیت و سرعت عمل پلیس را بالا برده و از بالاترین استانداردهای فنی و علمی در این زمینه استفاده می کند.
در پلیس دوبی شاهد حضور ماشین هایی از شرکت های معروف لامبورگینی،بنتلی،استون مارتین، فراری، مک لارن هستیم و اکنون نیز بهترین ماشین مجله تاپ گیر در سال ۲۰۱۴ یعنی BMW i8 را به این مجموعه اضافه کرده اند.
یک مدل هیبریدی بنزینی- برقی از BMW i8 که تنها می توان در کتاب های علمی تخیلی آن را دید به تازگی در خاورمیانه معرفی شده است که احتمالا این مدل نیز به زودی به جمع بقیه ماشین های پلیس دوبی اضافه خواهد شد.

فراری FF در پلیس دوبی

 بهترین خودروهای پلیس جهان
بر طبق تایید پلیس دوبی در توییتر رسمی خود، این ارگان به تازگی ماشین های چهار سرنشین فراری FF با موتورهای ۱۲ سیلندر را به ناوگان خود اضافه کرده است. بدون شک دو محوره بودن این ماشین برای تعقیب و گریز در برف و جاده های یخ زده عالی به نظر می رسد اما چرا در کشور گرمسیر امارات که خبری از این موارد نیست از این ماشین در نیروی پلیس استفاده می شود، جای سوال دارد.

لامبورگینی اوانتادور در پلیس دوبی

بهترین ماشین های پلیس جهان
قبل از ورود فراری FF، پلیس دوبی از لامبورگینی آوانتادور که برای تعقیب و گریز با مجرمان بسیار مناسب به نظر می رسد، استفاده می کرد.

کارابینری لتوس اورا S

بهترین ماشین های پلیس جهان
نیروهای کارابینری بدون شک جزو ورزیده ترین و ترسناک ترین نیروهای پلیس در جهان محسوب می شوند و این بار خبر می رسد قصد استفاده از مدل اورا S در ناوگان خود را دارند اما این ماشین ها تنها برای انتقال سریع ارگان های بدن انسان استفاده می شوند و نه تعقیب و گریزهای جاده ای. در این ماشین ها از یخچال های خاصی برای تازه نگه داشتن ارگان های بدن انسان استفاده می شود. در مورد پلیس ایتالیا فکر بد نکنید، آنها قاچاقچی اعضای بدن انسان نیستند!

کاپارو T1 در پلیس انگلستان

بهترین ماشین های پلیس جهان
یکی دیگر از ماشین های ایمنی که در ناوگان پلیس انگلستان دیده می شود، کاپارو T1 است؛ کافیست این ماشین را تعقیب و گریز با مجرمان تصور کنید.

لامبورگینی گالاردو در پلیس ایتالیا

بهترین ماشین های پلیس جهان
حداکثر سرعت ۲۰۳ مایل در ساعت، دستیابی به سرعت ۶۲ مایل در ساعت ظرف ۳٫۷ ثانیه، ۵۶۰ اسب بخار و دو محوره. اینها مشخصه های اصلی این ماشین قدرتمند در پلیس ایتالیا است. اگرچه این مدل ها به تازگی با مدل های هوراکان جایگزین شده اند اما  مدل LP560 گالاردو برای جلوگیری از وقوع جرم و تصادف و برقراری امنیت در جاده های ایتالیا، از جانب شرکت لامبورگینی به پلیس ایتالیا اهدا شده است.

شورلت کوروتز در پلیس آمریکا

بهترین خودروهای پلیس جهان
این یک موضوع خیالی نیست بلکه استفاده از این ماشین در نیروهای پلیس به گفته رییس جنرال موتورز چیزی فراتر از ایده آل است.

براباس G63 مرسدس بنز در پلیس دوبی

بهترین ماشین های پلیس جهان
این ماشین با قدرت ۶۹۰ اسب بخار قادر است ظرف ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت ان نیز ۱۴۹ مایل در ساعت گزارش شده است. سبقت گرفتن از این ماشین بسیار سخت است و استفاده از دو محور و اصلاحاتی در سیستم آف رود آن، توانسته این ماشین به یکی از تجهیزات ایده آل در پلیس دوبی تبدیل کند.

لکسوس IS-F در پلیس هامبرساید

بهترین ماشین های پلیس جهان
ماشین های آسترا و اینساینا و هیوندای خود را پار کنید چرا که ماشین لکسوس IS-F با ۴۱۶ اسب بخار قدرت در خیابان های انگلستان قدرتنمایی می کند. اگر چه از این ماشین بیشتر برای بازدارندگی استفاده می شود اما از آن می توان در تعقیب و گریز نیز استفاده کرد. در این ماشین از یک کامپیوتر استفاده شده که به افسران پلیس این امکان را می دهد در هر لحظه به پایگاه داده پلیس متصل شوند.

استون مارتین One-77 در پلیس دوبی

بهترین ماشین های پلیس جهان
پلیس دوبی به طور وصف ناپذیری در استفاده از ماشین های اسپورت و سریع سیری ناپذیر نشان می دهد چرا که نیروی پلیس دوبی استفاده از آوانتادور، فراری FF و G63 را ناکافی می داند و به همین منظور از یکی از زیباترین و سریع ترین و نادرترین ماشین های حال حاضر جهان نیز در ناوگان خود استفاده کرده است. پس در بزرگراه های دوبی با سرعت حرکت نکنید چرا که بلافاصله پلیس را پشت سر خود خواهید دید.

براباس CLS  ۱۲ سیلندر موسوم به S Rocket در پلیس آلمان

بهترین ماشین های پلیس جهان
خدا را شکر کنید که از این ماشین تنها به عنوان ماشین پلیس استفاده می شود چرا که این ماشین تا قبل از این اصلا ایمن شناخته نمی شد اما به واسطه استفاده در نیروی پلیس تغییراتی در بخش های ایمنی آن صورت گرفت. موتور ۱۲ سیلندر این ماشین ۷۳۰ اسب بخار نیرو تولید می کند که برای به حرکت در اوردن CLS Rocket با حداکثر سرعت ۲۲۵ مایل در ساعت کافی به نظر می رسد.

داج شارژر در پلیس آمریکا

بهترین ماشین های پلیس جهان
از زمان تاجگذاری ملکه ویکتوریا این ماشین در نیروی پلیس آمریکا استفاده می شود و با توجه به بازخوردی که از پلیس های آمریکا گرفته شده است، این ماشین بهترین ماشین پلیس تاریخ آمریکا شناخته می شود. کمپانی کرایسلر ادعا کرده است این ماشین سریع ترین ماشین پلیس تاریخ آمریکا به حساب می آید. مدل های دیفرانسیل عقب این ماشین توانستند رکورد سرعت را در مسابقات اتومبیلرانی میشیگان که برای خودروهای پلیس ترتیب داده می شود، بشکنند.

HSV GTS در پلیس استرالیا

 بهترین ماشین های پلیس جهان
این HSV با تایرهای منحصر به فرد خود به افسران پلیس در نیوسات ولز تحویل داده شد و از آن برای برقراری امنیت جاده ای استفاده می شود. مانند بسیاری از ماشین های حاضر در این لیست، از این ماشین نیز به عنوان یک ماشین با جبروت یاد می شود که افراد با دیدن آن دست از پا خطا نمی کنند. از این ماشین برای تعقیب و گریز با مجرمان و گشت بزرگراه از ان استفاده می شود. پس اگر آن را در جاده دیدید، اشتباه نکنید چرا که یک پلیس واقعی در آن قرار دارد.

بتوس اورا S در پلیس انگلستان

بهترین ماشین های پلیس جهان
تصویری که مشاهده می کنید، ماشین اورا s است که توسط کمپانی لتوس به چند ایالت انگلستان از جمله ساسک،بدفورشایر، کمبریج شایر و هارتفرود سایر اهدا شده است. پلیس با استفاده از این ماشین با شکوه به دنبال متخلفین سرعت، رانندگان مست، رانندگان فاقد کمربند، استفاده از موبایل حین رانندگی می رود.

نیسان GT-R در پلیس آمریکا

بهترین خودروهای پلیس جهان
سال های قبل از این ماشین برای یک ماموریت سری توسط یک جاسوس امریکا در پوشش نیروی پلیس استفاده شد. ماشینی که در تصویر بالا می بینید احتمال ترسناک ترین ماشین پلیسی باشد که تا حالا دیده ایم.

مک لارن ۱۲C در پلیس انگلستان

بهترین خودروهای پلیس جهان
افرادی که قصد گذراندن تعطیلات خود در مارلبرا را دارند احتمال باید خوشحال باشند که هنوز از ماشین پلیسی که در تصویر بالا می بنیید، به طور رسمی در جاده ها استفاده نمی شود. این ماشین یک مک لارم ۱۲C است که در هیبت یک ماشین پلیس در امده است.
این ماشین در نمایشگاه خودروی پلیس در بیرمنگام  به بازدیدکنندگان معرفی شد که در همان نمایشگاه نیز BMW به طور رایگان از ماشین پلیس i3 خود رونمایی کرد. تعقیب و گریز بین ماشین های پلیس مک لارن و موتورسواران متخلف جالب به نظر می رسد چرا که این ماشین از قابلیت های بالایی برخوردار است. مک لارن ۱۲C از پیشرانه ۳٫۸ لیتری ۸ سیلندر با قدرت ۶۱۶ اسب بخار استفاده می کندو قادر است ظرف ۳٫۱ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۴ مایل در ساعت اعلام شده است.

ولوو S60 Polestar در پلیس استرالیا

بهترین خودروهای پلیس جهان
اگر شما فردی متخلف در استرالیا هستید، پس باید در رفتار خود بازنگری داشته باشید چرا که با وجود حضور ماشین های ولوو S60 در پلیس استرالیا، شانس هیچ تعقیب و گریز موفقی را برای شما متصور نیستیم. این ماشین در اختیار کارآگاهان استرالیا قرار داده شده است.
از یک پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر که ۳۵۰ اسب بخار قدرت دارد در این ماشین استفاده شده است. سیستم انتقال نیروی این ماشین ۶ دنده اتوماتیک است  و از سیستم دو محوری هالدکس در ان استفاده شده است. ولوو S60 قادر است ظرف ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد و ظرف ۱۳ ثانیه نیز به سرعت ۱۲۴ مایل در ساعت دست یابد. حداکثر سرعت این ماشین ۱۵۵ مایل در ساعت اعلام شده است. این ماشین به چابکی و سرعت پول استار کانسپتی که جدیداً معرفی شده است نیست اما همچنان در زمره ماشین های سریع به شمار می رود.

داج شارژر مدل ۲۰۱۵ در پلیس آمریکا

بهترین ماشین های پلیس جهان
مدل ۲۰۱۵ داج شارژر  به تازگی در ناوگان پلیس ایالات متحده استفاده می شود و با وجود این ماشین ترسناک باید با احتیاط در خیابان ها حرکت کنید. گذشته از ظاهر ترسناک با چراغ های جلوی رعب آور و سپرهای وشحتناکی که در این ماشین به کار رفته، صدای غرش این ماشین ۸ سیلندر نیز لرزه به تن هر متخلفی می اندازد. شاید شما ماشین های پلیس شارژر در پلیس امریکا را با مدل های پنتا استار قدیمی و ۶ سیلندر به خاطر بیاروید اما به تازگی مدل های ۸ سیلندر در حال جایگزین شدن آن مدل های قدیمی هستند. در مدل های ۲۰۱۵ داج شارژر شاهد پیشرانه ۵٫۷ لیتری HEMI هشت سیلندر با ۳۷۰ اسب بخار قدرت هستیم که قادرند در کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسند.
سرعت این ماشین برای تعقیب متخلفین در جاده ها کافی به نظر می رسد. با توجه به شاسی تقویت شده RWD و استفاده از سیستم تعلیق ضربه گیرهای جدید و ترمزهای با قابلیت جدید و البته تایرهای ۱۸ اینچی، پلیس آمریکا هیچ رقیبی برای این ماشین در جاده ها نمی بیند.

2 thoughts on “بهترین خودروهای پلیس جهان + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *