44344

افتتاح اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین+ عکس

تصویر روز: اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین صبح امروز با حضور مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

عبدالمجید پورسعید در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین با اشاره به اینکه این شعبه در راستای تحول بنیادین ارائه خدمات به مشتریان افتتاح شده است، افزود: بانک ایران زمین قصد دارد تا با ارائه خدمات دیجیتال و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، هر فردی که از خدمات این بانک استفاد می کند از خدمات ارزش افزوده بهره مند باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: شعبه دیجیتال بانک ایران زمین صبح امروز افتتاح شد تا در قالب یک سوپر مارکت مالی، خدمات دیجیتال به مشتریان خود ارائه کند و امید است تا با ارائه خدمات متفاوت و متنوع در این شعبه، تفاوت آن با سایر شعب احساس شود.
همچنین در ادامه این مراسم، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین گفت: بانک ایران زمین براساس استراتژی طرح تحول و چشم‌انداز بانکداری دیجیتال شکل گرفته است و در نظر دارد تا سال ۱۴۰۰اولین بانکی باشد که براساس سرویس بانکداری دیجیتال خدمات نوینی به مشتریان خود ارائه کند و به یک بانک سرویس محور در بانکداری روز دنیا تبدیل شود.
وی ادامه داد: این شعبه به شکلی طراحی و افتتاح شده و امید است تا بتواند با ارائه خدمات نوین و به مشتریان معنای واقعی ایران زمین را برای همگان مشخص کند.
به گزارش ایبِنا، صبح امروز اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین متشکل از سوپر مارکت بیمه و لیزینگ و همچنین اینترنت نامحدود برای فعالیت های اینترنتی مشتریان در خیابان ولیعصر تهران، افتتاح شده و نحوه فعالیت در این شعبه و طراحی آن متفاوت از سایر شعب است و مشتریان می توانند در این شعبه در کنار متصدی باجه قرار بگیرند.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۳ ۱۱ ۴۰ ۲۰

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۳ ۱۱ ۳۹ ۵۴

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۳ ۱۱ ۴۰ ۲۰ 2

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۳ ۱۱ ۴۰ ۱۱ 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *