فال روزانه پنج شنبه ۲۳ شهریور

فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز احساس می کنید که کنترل کارها از دستتان خارج شده است و هیچ نقش مثبتی در آنچه دارد برایتان پیش می آید ندارید، اما کافی است دست از نظاره گر بودن برداشته و وارد عمل شوید تا اوضاع به نفعتان تغییر کند. اگر قصد دارید سر و سامانی به وضعیت اقتصادیتان بدهید امروز روز چندان خوبی برای این کار نخواهد بود. بهتر است فعلا بیخیال این کار شوید. این آخر هفته مسائل جدی را کنار بگذارید و بیشتر به زندگی شخصیتان بپردازید. خانواده و دوستانتان را دور هم جمع کنید و اگر برایتان امکان دارد با هم بیرون بروید. حالا که هوا هم کمی خنک تر شده است رفتن به پارک با چنین جمعیتی بهترین ایده ی ممکن می تواند باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تماسی از طرف یکی از دوستان صمیمی، همکاران و یا عشقتان شما را غافلگیر خواهد کرد. این شخص با مشکلی غیر منتظره مواجه شده است و باید هرچه سریعتر آن را حل کند، اما به شما توصیه نمی کنیم که به او پیشنهاد کمک کنید زیرا به احتمال زیاد از این پیشنهاد خوشش نخواهد آمد و ترجیح می دهید خودش به تنهایی مشکلش را حل کند. فعلا تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به حرف هایش گوش کرده و او را مورد حمایت عاطفی خود قرار دهید. شاید امروز ترجیح بدهید کمی تنها بمانید و سرتان به کار خودتان باشد، اما داشتن روابط اجتماعی خیلی بیشتر از سکوت و فرو رفتن در خلوت و تنهایی حالتان را خوب خواهد کرد.
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز یک اتفاق غیر منتظره سرتان را حسابی گرم خواهد کرد. این اتفاق ممکن است شامل آشنایی با شخصی جدید و یا دیدار مجدد با دوستی قدیمی باشد. حضور او زمینه ساز ایجاد تغییراتی در زندگی شخصی و حرفه ای شما خواهد شد. شاید در نگاه اول این تغییرات دشوار به نظر برسند، اما در دراز مدت به نفعتان خواهند بود. خونسردی خودتان را حفظ کرده و با مسائل یکی یکی روبرو شوید. امروز اگر کنترل ذهن و افکارتان را در دست بگیرید می توانید بسیار موفق باشید. شاید در بحبوحه ی این همه اتفاقات مختلفی که این اواخر برایتان افتاده اند حفظ نگرش مثبت کار دشواری باشد، اما همین که باور کنید لایق چیزی هستید آن را حتما به دست خواهید آورد.
فـال روزانـه - Daily Omen
اهداف کوتاه مدتی که به تازگی برای خودتان تعیین کرده اید ممکن است به کار و تلاش زیادی نیاز داشته باشند. شما مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف آنها کرده و کارهای زیادی را به انجام رسانده و تماس های تلفنی بسیاری برقرار کنید. شاید این همه فشار شما را عصبانی کند، اما بالاخره به نتیجه ای که انتظار داشته اید دست پیدا خواهید کرد. سعی کنید تمرکزتان را حفظ کرده و فقط کاری که لازم است را انجام دهید. امروز زمانی را هم به فکر کردن در مورد اهداف بلند مدت خود اختصاص بدهید؛ فقط در افکار خود خیلی دقیق باشید چرا که به لطف انرژی کیهانی موجود خواهید توانست همان چیزی که می خواهید را به سوی خودتان جذب کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز یکی از دوستان و یا اقوامتان که برای مدتی طولانی او را ندیده بودید با شما تماس خواهد گرفت. او به شما خبر خوش دیدار دوباره را خواهد داد، آن هم به زودی! شما و اعضای خانواده تان به شدت از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد و بسیج خواهید شد تا همه جای خانه را برای این دیدار آماده کنید. امروز برای ارتباط برقرار کردن با روحتان روز خیلی خوبی است است، اما منطقتان در این زمینه کمک زیادی به شما نخواهد کرد و بهتر است به احساساتتان اعتماد کنید. از رویاپردازی کردن در مورد آینده هراسی نداشته باشید، این رویاهای ما هستند که زندگیمان را می سازند و برای تلاش برای آینده به ما انگیزه می دهند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تماس های تلفنی زیادی با شما گرفته خواهد شد، مهمان های ناخوانده به دیدارتان خواهند آمد و یا به طور ناگهانی به مهمانی هایی دعوت خواهید شد که بحث هایی را برای شما به همراه خواهند داشت. خودتان را برای این وضعیت آماده کرده و سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید. شما امروز خیلی آسیب پذیرتر از همیشه هستید و درگیر شدن در هر بحثی بیش از هر شخص دیگری به خود شما لطمه خواهد زد. سعی نکنید احساسات خود نسبت به شخصی که دوست دارید را مخفی نگه دارید. به ترس هایتان غلبه کرده و آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید، نمی شود تا ابد به همین شکل ادامه داد، تکلیف خودتان را روشن کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز مشکلاتی که با فناوری و تجهیزات مدرن خواهید داشت ممکن است در یک پروژه ی شخصی یا حرفه ای مشکلاتی ایجاد کنند. شاید کامپیوتر، موبایل و یا شبکه ی اینترنت خراب شوند و مجبور شوید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. امروز اطرافیانتان انتظار دارند که بیشتر از همیشه به آنها توجه کنید و انتظارات و خواسته های زیادی از شما دارند و این موضوع باعث ی شود نتوانید روی کارهای خودتان تمرکز کنید. شاید حتی عصبی شده و وسوسه شوید که دعوا راه انداخته و از جمع فاصله بگیرید. اما شدیدا به شما توصیه می کنیم که به اعصاب خودتان مسلط باشید، در غیر این صورت خیلی زود از کرده ی خود پشیمان خواهید شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما به احتمال زیاد در جمعی بزرگ و شلوغ قرار می گیرید، این جمع شاید یک کنسرت، جشن تولد یا عروسی و یا هرجمع شلوغ و پرجمعیت دیگری باشد. در ابتدا از بودن در کنار بقیه ی حاضرین در این جمع لذت خواهید برد، اما خیلی زود خسته می شوید و از طرفی دلتان می خواهد به خانه بروید و از طرفی هم کنجکاو هستید که ببینید تا پایان ماجرا چه اتفاقاتی خواهند افتاد. بد نیست کمی از جمع فاصله بگیرید و به خودتان استراحتی بدهید و بعد دوباره به آنها بپیوندید. امروز داشتن انعطاف پذیری به شما کمک خواهد کرد برخی مشکلات غیر مترقبه را خیلی راحت و با مهارت تمام حل کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز درخواست ها و انتظارات زیادی که دیگران از شما دارند باعث شده اند کمی عصبی شوید. اگر برایتان امکان دارد بیخیال همه شوید و کمی با خودتان خلوت کنید و روزتان را آن طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. شاید بخواهید از فرصت استفاده کرده و کمی به اهداف و برنامه های حرفه ایتان فکر کنید، و سر حوصله اهدافتان را اولویت بندی کنید. امروز اگر هوا خوب بود حتما برای ورزش و پیاده روی از خانه بیرون بزنید و در کنار فعالیت بدنی، انرژیهای منفی و استرس خود را تخلیه کنید تا ذهنتان آرامش پیدا کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز مقاله ای که می خوانید و یا یک سخنرانی که گوش می کنید ممکن است تغییراتی جدی در تفکرات شما ایجاد کنند. اطلاعاتی که از این طریق به دست خواهید آورد نگرش شما را نسبت به چیزی که سال هایی طولانی را باور داشته اید به طور کلی تغییر خواهد داد و این موضوع باعث حیرت و شگفتی شما خواهد شد. اگر کمی دقیق تر به همه چیز فکر کنید خواهید دید که این تغییرات آنقدرها هم که فکر می کنید بنیادی نیستند و در واقع از یک منبع اصلی ریشه می گیرند و دلیلی برای این همه نگرانی وجود ندارد. اگر به کمک نیاز دارید از نزدیکانتان تقاضای کمک کنید. شما همیشه می خواهید به دیگران خدمت کنید، اما بد نیست گاهی هم خودتان از دیگران کمک بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

اخبار غافلگیر کننده ای که امروز به گوشتان خواهند رسید ممکن است تغییراتی ناگهانی در وضعیت فعلی شما ایجاد کرده و ناراحتی ها و دلخوری هایی را در خانه تان به وجود بیاورند. این موضوع باعث نگرانی شدید شما و سایر افراد خانه خواهد شد، اما اگر کمی خوب فکر کنید خواهید دید که اوضاع به آن وخامتی که به نظر می رسد هم نیست. سعی کنید بقیه را به آرامش دعوت کرده و نسبت به واقعیت ماجرا آگاه کنید. به نفع همه است که به جای نگرانی و عصبانیت روی پیدا کردن راه حلی متمرکز شوند. امروز اصلا به نفعتان نیست که در خانه بیکار بنشینید و اگر حوصله تان سر برود دنبال بحث و دعوا خواهید رفت، پس از خانه بیرون بزنید!

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تماسی که از دوردست ها با شما گرفته می شود اطلاعات غافلگیر کننده ای را برای شما به همراه خواهد داشت و ایده ها و افکاری را به ذهنتان خواهد آورد که تا پیش از این حتی به فکرتان هم خطور نمی کرده اند. فکر کردن به این مسائل شما را کمی گیج می کند و شاید به این فکر بیفتید که با دوستانتان در رابطه با آن مشورت کنید. بحث های جالبی در این رابطه مطرح خواهند شد و تا پایان روز ایده های جدیدی در ذهنتان شکل خواهند گرفت. سر موضوعی کوچک و بی اهمیت دعوایی بین شما و همسرتان پیش خواهد آمد. آخر هفته خود را با این بحث های بیهوده هدر نکنید، پس از این هفته طولانی و خسته کننده بهتر است از این روزهای خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *