najafi.alborz

مشکلات اصلی البرزی ها

تصویر روز: استاندارالبرز با بیان اینکه این استان به سایر مناطق کشور دارای تفاوت های خاص است ، گفت: حاشیه نشینی و ترافیک دو مشکل عمده البرز به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی در مراسم تودیع و معارفه شهردار کرج در تالار شهیدان نژاد فلاح این کلانشهرافزود: این مشکلات باید با همفکری و همکاری دستگاه های اجرایی برطرف شود.
وی اظهار داشت: استان البرز در ابعاد مختلف دارای شرایط ویژه است که ترافیک از مشکلات عمده مرکز استان به شمار می رود.
استاندار البرز گفت: ترکیب شهری و روستایی استان البرز کم‌نظیر است و باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد که شهرداری و شورای پنجم کرج این مشکل را با همدلی دیگر دستگاه‌ها برطرف کنند و استانداری کمک‌های لازم را انجام خواهد داد.
استاندار البرز با اشاره به خدمات مدیریت شهری کرج در ۴ سال گذشته ، گفت: دراین مدت کارهای خوبی توسط شورا و شهرداری کرج صورت گرفته است.
نجفی به انتخاب شهردار جدید کرج اشاره کرد و افزود: انتخاب خوبی توسط شورای پنجم صورت گرفته وباید مدیریت شهری کرج را همراهی کنیم.وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز موظف هستند تا شهرداری را در انجام طرح های عمرانی کمک کنند.
وی افزود: دربخش زیبایی و شاداب سازی شهری، خدمات شهری، عمرانی و اجتماعی و فرهنگی کارهای بزرگتری باید انجام شود.دراین مراسم اصغر نصیری به عنوان شهردار جدید کرج معرفی و علی ترکاشوند به عنوان شهردار کرج معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *