ورود سامانه بارشی جدید به کشور

تصویر روز : کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از شرق کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی ضرابی گفت : امروز در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و آسمان صاف و آفتابی خواهیم داشت و فقط در غرب سواحل دریای خزر در استان گیلان شرایط برای بارش های پراکنده مهیاست و آب های خلیج فارس نیز امروز همچنان متلاطم خواهد بود.
وی ادامه داد: از فردا بعدازظهر آسمان استان های ساحلی خزر ابری و شرایط کم کم برای بارش های پراکنده مهیا می شود و روز جمعه این بارش ها گسترده تر می شود و استان های گیلان و مازندران ،گلستان، اردبیل و شمال شرق کشور را در بر می گیرد و در برخی نقاط بارش ها به صورت برف خواهد بود و کاهش دما در این استان ها وجود خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور تصریح کرد: تا اواسط هفته آینده سردی هوا کاملاً در مناطق ذکر شده ماندگار خواهد شد و در نیمه شرقی کشور سرمای هوا به علت سامانه جدید بارشی محسوس تر خواهد بود.
ضرابی ادامه داد: امروز در گرم ترین ساعات ظهر پیش بینی می شود هوای تهران به ۱۵ درجه بالای صفر برسد و در مناطق زلزله زده همچون ثلاث باباجانی دمای هوا به ۱۵ درجه بالای صفر ، قصر شیرین ۲۲ درجه بالای صفر و سرپل ذهاب ۲۰ درجه بالای صفر خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *