آغاز بررسی دوباره لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق

تصویر روز : سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها و قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی در اولویت این کمیسیون برای بررسی دوباره لایحه بودجه قرار دارد.
طی علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق، گفت: با توجه به اینکه لایحه بودجه ۹۷، در جلسه علنی روز گذشته (۸ بهمن) خانه ملت رد شد، بررسی این لایحه و رفع ابهامات و ایرادات نمایندگان نسبت به آن از صبح امروز در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ آغاز شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷، در ادامه با اشاره به اولویت‌های این کمیسیون برای بررسی این لایحه، اظهارداشت: موضوع چگونگی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال آینده، چاپ و انتشار اوراق مشارکت، قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی و نیز نحوه برداشت از صندوق توسعه ملی جزو اولویت‌های کمیسیون تلفیق برای رفع ابهامات و ایرادات نمایندگان مجلس قرار دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنین پیش‌بینی کرد که احتمال دارد با وجود مهلت سه روزه این کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه ۹۷، بررسی این لایحه امروز در کمیسیون تلفیق پایان یابد.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: اگر بررسی لایحه بودجه ۹۷ امروز هم در کمیسیون تلفیق پایان یابد، روند بررسی دوباره آن در جلسات خانه ملت از روز شنبه (۱۴ بهمن) آغاز می‌شود. به گزارش خانه ملت ، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ در پایان خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق، گزارش نهایی آن را به هیات‌ رییسه مجلس تقدیم می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *