آموزش زبان انگلیسی بدون نیاز به اینترنت + دانلود

تصویر روز: شما توسط نرم افزار Phrasebook Pro Learn Languages قادرید به یادگیری و آموزش زبان هایی چون انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ویتنامی ، آلمانی، ایتالیایی ، چینی ، پرتغالی ، ژاپنی ، کره ای ، روسی ، ترکی ، عربی بپردازید . به گزارش باشگاه خبرنگاران  Phrasebook Pro Learn Languages یک نرم افزار کم نظیر و فوق العاده به منظور یادگیری و آموزش انواع زبان های زنده دنیاست .
بدون نیاز به اینترنت فول زبان انگلیسی شوید + دانلود
شما توسط این نرم افزار قادرید به یادگیری و آموزش زبان هایی چون انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ویتنامی ، آلمانی، ایتالیایی ، چینی ،  پرتغالی ، ژاپنی ، کره ای ، روسی ، ترکی ، عربی بپردازید .
بدون نیاز به اینترنت فول زبان انگلیسی شوید + دانلود
شیوه آموزش این نرم افزار نوین و بسیار عالیست و بر اساس کلیک بر روی تصاویر است، به این صورت که شما با کلیک بر روی هر تصویر قادر به گوش فرا دادن به صوت و تلفظ این کلمات هستید و همچنین می توانید با تلفظ لغات با مثال های در ضمن متن آشنا شوید . یادگیری از این طریق برای کسانی که تازه شروع به فراگیری زبان مدنظرشان کرده اند و در مراحل مقدماتی و سطح مبتدی هستند بسیار کاربردی و نتیجه بخش است چرا که این تصاویر کمک خواهد کرد مغز شما همیشه آماده پاسخگویی و یادآوردی لغات یادگرفته باشد .
ویژگی ها :
یادگیری آسان زبان حتی برای افراد مبتدی
محیط کاربری بسیار جذاب
قابلیت تلفظ واضح کلمات
موجود بودن بخش علاقه مندی ها
قابلیت مقایسه تلفظ شما با تلفظ صحیح
کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
 • دانلود و مشخصات فایل
حجم: ۴۳٫۴۹ مگابایت
نسخه: موبایل (اندروید ۲و۳ به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز: 2183097 1462183097 1462183097 1462183097 1462183097 146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *