tajk

بانک ملت پُلی برای سفر معنوی دانشجویان به عتبات است

تصویر روز : دکتر حمید تاجیک در همایش قبل از اعزام به عتبات دانشگاهیان که در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار کرد: حس خوبی که در این جلسه احساس می‌شود، برگرفته از از احساس و قلب پاک دانشجویان است.وی افزود: امیدوارم این سفرهای معنوی در راستای تعالی وجود جامعه باشد.

به گزارش بانک ملت ف عضو هیات مدیره بانک ملت گفت: خوشحالیم که بانک ملت قدم کوچکی در این حرکت معنوی برداشته و پلی برای این سفر معنوی و دانشجویان شده است.

تاجیک ادامه داد: این بارقه امیدی که نشان دهنده تمایل و عشق تبرک عتبات عالیات است در دل همه زائرین اهل بیت دیده می‌شود.

وی گفت: آنچه که این انقلاب و نظام را زنده و پاینده نگاه داشته، ایام محرم و نام سیدالشهدا(ع) است و امیدواریم حمایت‌های بانک ملت در این راستا مثمرثمر بوده باشد و سعی و تلاش داریم تا ازین پس نیز حمایت‌های خود را برای اینگونه اقدامات فرهنگی و معنوی بیشتر کنیم.

عضو هیات مدیره بانک ملت تاکید کرد: بانک ملت تلاش می‌کند اقداماتی در راستامی مسئولیت اجتماعی خود که همان حرکت موتور محرک اقتصادی کشور است به درستی انجام دهد.

تاجیک با بیان اینکه فعالیت بانک محدود به وام و سود دادن نیست گفت: در کشور و جامعه شاید نگاه بدی به بانک باشد اما در واقع اینگونه که برخی تصور می‌کنند نیست.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد بار کشور بر عهده نظام بانکی است، مشکلاتی وجود دارد اما سعی می‌کنیم در تسهیل برای اقداماتی که در تعالی معنوی قشر دانشجو است از امکانات بانک ملت استفاده کنیم و تمهیداتی برای دانشجویان بیاندیشیم تا نام بانک و برند بانک نزد جامعه تلطیف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *