tolid khodro

پیش فروش پارس اتوماتیک از ۲۸ بهمن ماه

تصویر روز : گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار در بخش خودرو های اتوماتیک، طرح پیش فروش محصول پر تقاضای پژو پارس ال ایکس اتوماتیک رااز روزشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری به اجرادرمی آورد.
به گزارش ایکو پرس، طرح پیش فروش ویژه خودرو «پژو پارس ال ایکس اتوماتیک» با ظرفیت محدود از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.

همچنین متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل های خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه ۹۷ و با رنگ های سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، آبی رویال اقدام کنند. سود مشارکت تعیین شده براساس زمان تحویل خودرو متفاوت است.

برمبنای این گزارش، در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، کنترل هایی چون هر کد ملی یک دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد.

در این گزارش آمده است، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام اقدام و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است، پژو پارس ال ایکس اتوماتیک، که حاصل تلاش متخصصان ایرانی شرکت ایران خودرو است، مجهز به تجهیزات ایمنی بالا و امکانات رفاهی مطلوب است و این خودرو از نظر عملکردی در آزمون های مختلف سربلند بیرون آمده است.

ارسال به دوستان

چاپ متن با عکس

چاپ متن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *