vazir gardashgari oman

وزیر گردشگری عمان وارد تهران شد

تصویر روز : وزیر گردشگری عمان در صدر هیئتی امروز به منظور دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشورمان وارد تهران شد.

 به‌ گزارش تصویر روز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، احمد بن ناصر المحرزی وزیر گردشگری عمان با هدف تقویت و توسعه روابط گردشگری بین دو کشور ظهر امروز وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قرار گرفت.

وزیر گردشگری عمان در این سفر، علاوه بر دیدار با علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در طول سه روز اقامت خود در ایران از برخی اماکن فرهنگی‌‎تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کشورمان در تهران و استان فارس بازدید می‌کند.

بازدید از موزه جواهرات، بازدید از مراکز تفریحی‌کوهستانی توچال دیزین، بازدید از یکی از مراکز درمانی تهران، نشست با فعالان بخش‌های خصوصی و دولتی حوزه گردشگری، در روز‌های شنبه و یکشنبه و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی و آثار گردشگری استان فارس در روز دوشنبه ۷ اسفند از بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر سه‌روزه این هیئت عمانی به ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *