beranco

بعد از دو باخت این پیروزی خیلی دلچسب بود

تصویر روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دو باخت مقابل السد قطر و استقلال، پیروزی مقابل الوصل امارات برای ما خیلی دلچسب بود.

به گزارش صداوسیما ، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوصل امارات در نشست خبری گفت: در ابتدا باید بگویم از بازی خیلی راضی هستم زیرا برای ما این بازی خیلی مهم بود. به بازیکنانم بابت برد و بازی درخشانی که ارائه کردند تبریک می‌گویم.

وی افزود: هواداران بی شماری که در ورزشگاه بودند خوشحال شدند. آنچه باعث خوشحالی من از بازیکنانم است اینکه خیلی زود بعد از دو باخت به پیروزی رسیدند. اینجاست که توانایی خودمان را نشان دادیم. بازی ما خیلی خوب بود خیلی صبور بودیم و با سماجت و مستمر در پاسکاری های مان بودیم.بازی متفاوتی نسبت به بازی با استقلال بود­که فقط توپ های بلند زیادی ارایه کردیم را نشان دادیم مقابل استقلال بازی خودمان را انجام ندادیم.

برانکو گفت : ۲ گل زدیم و موقعیت های گل زیاد دیگری خلق کردیم و تنها انتقاد این است که در لیگ قهرمانان نباید این همه فرصت را از دست بدهیم.

برانکو افزود: هفته آینده به دبی می‌رویم تا برای بازی آینده آماده شویم. این مسابقه می‌تواند خیلی‌ چیزها را تعیین کند. به فرشاد احمدزاده هم تبریک می‌گویم که بهترین بازیکن میدان بود و گلی که او برای ما زد راه را برای این برد باز کرد.

وی در مورد اینکه بهتر است به هواداران پرسپولیس توصیه کنند که صبورتر باشند و در باخت‌ها هم تیم را حمایت کنند، گفت: با نظر شما موافقم البته طبیعی است که­هواداران پرسپولیس مثل هواداران تمام دنیا به دنبال برد باشند اما این ورزش است و در فوتبال تیمی وجود ندارد که همیشه برنده شود. می‌دانم هواداران عزیز ما در سه سال اخیر به صحنه‌های شادی خیلی عادت کردند اما همانطور که قبل و بعد از بازی استقلال گفتم هرگز نمی‌خواهم از بازی بازیکنانم و رفتار آنها گلایه کنم و از نحوه بازی‌شان انتقاد کنم. طبیعی است که در برخی صحنه‌ها ممکن است تیمی ضعیف ظاهر شود. اما بازیکنان ما در سه سال اخیر خدمات زیادی ارائه کردند و نتایج درخشانی گرفتند و هیچ کسی حق ندارد ناراحت شود. آن هم به خاطر یک باخت ، درک می‌کنم شوق و اشتیاق استقلال خیلی زیاد است. مثل قهرمانی لیگ است اما باید به بازیکنانم به خاطر خدماتی که در این سه سال ارائه کردند، تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سیستم پرسپولیس که از ۲-۴-۴ و ۲-۴-۴ لوزی در مسابقات استفاده می‌شود، گفت: کیفیت تیم ما این است که به راحتی می‌توانیم خیلی راحت روی یک سیستم دیگر شیفت کنیم و بازیکنان ما پست‌هایی دارند که روش بازی کردن و انتخاب سیستم ما به آمادگی آنها بستگی دارد. ما با هر دو سیستم می‌بریم و نتیجه می‌گیریم و طبیعی است که آمادگی بازیکنان سیستم ما را انتخاب کند. امروز دو گل زدیم و حداقل ۷-۸ موقعیت ایجاد کردیم. طبیعی است که باید برخی بازیکنان به فرم ایده‌ال برسند. مثل احمد نوراللهی که مدت‌ها بازی آنچنانی نداشته و البته ۱۰ بازی دیگر تا پایان مسابقات باقی مانده است.

برانکو در خصوص اینکه امروز الوصل ۷ بازیکن اصلی‌اش را نداشت و آیا بازگشت آنها کار پرسپولیس را در امارات سخت نمی‌کند،‌گفت: امروز هم بازی آسانی نداشتیم و در لیگ قهرمانان هیچ مسابقه‌ای آسان نیست اینکه بازیکنان الوصل نبودند مشکل من نیست. اما قبول دارم کارمان در کل سخت است. این را هم بگویم ما هم امروز تعدادی از بازیکنان‌مان را نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *