keshtirani bank tejarat

تفاهم نامه همکاری بانک تجارت با شرکت کشتیرانی

تصویر روز : بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به منظور افزایش ، توسعه و ارایه خدمات داخلی و بین المللی بانکی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، این تفاهم نامه با موضوع ارائه تسهیلات و خدمات بانکی ریالی و ارزی و بین المللی،روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه در مراسمی به امضای رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در برج آسمان رسید .

دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت : بانک تجارت سالهاست که تفاهم نامه های مختلفی با شرکت کشتیرانی به امضا رسانده و همواره روابط بسیار مناسبی در ارایه خدمات مختلف بانکی با این مجموعه داشته و امروز هم مصمم هستیم این همکاری ها گسترش یابد.

وی با اشاره به گستردگی شبکه شعب و کارگزاری های بانک تجارت افزود: این بانک در حال حاضر در گشایش اعتبارات اسنادی ریالی ، ارزی و مشارکت درطرح های زیر بنایی جایگاه ویژه ای در سیستم بانکی کشور دارد و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود داخلی و خارجی در زمینه صدور ضمانت نامه و تامین مالی در بخش های مختلف آمادگی داریم تا فصل جدیدی را در همکاری های آتی بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم .

محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز با یادآوری این مطلب که همواره از تعامل با بانک تجارت احساس رضایت می کند ، گفت: در طی سالهای گذشته همکاری عمیق و ارزشمندی با بانک تجارت وجود داشته که تجربه موفقیت آمیزی برای طرفین بوده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با تمجید از عملکرد بانک تجارت به عنوان یک بانک کاملا حرفه ای و باکیفیت افزود:بدون هیچ اغراقی باید اذعان کنم مجموعه بانک تجارت کاملا روزآمد ، پیشرو و آشنا به مسائل بانکداری بین المللی و البته دارای پرسنلی حرفه ای و با تجربه است و بازوی قدرتمند مالی برای شرکت کشتیرانی در عرصه های مختلف محسوب می شود .

گفتنی است بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر علاوه بر همکاری های مختلفی که در قالب تفاهم نامه های فیمابین انجام داده اند، در پروژه ساخت و گسترش مجموعه فرهنگی ورزشی شیان و ارایه تسهیلات به کارکنان این شرکت با یکدیگر مشارکت داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *