ba iranair

انجام ۲۷۶۶ پرواز خارجی از فرودگاه امام

تصویر روز: عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برنامه ریزی برای انجام ۲۷۶۶ پرواز خارجی در ایام تعطیلات نوروز- از بیست و چهارم اسفندماه امسال تا هفدهم فروردین ماه آتی- خبر داد.
به گزارش ایرنا، «علی رستمی» اظهار کرد: گرچه در این مدت پیش بینی شده است ۲۷۶۶ پرواز خروجی در این فرودگاه خواهیم داشت اما ممکن است این تعداد بیشتر شود.
وی تاکید کرد همه قسمت های این فرودگاه برای پروازهای هوایی نوروز امسال آماده است.

** تمهیدها برای پروازهای لغو شده یا دارای تاخیر
معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: همه شرکت های هوایی ملزمند در این ایام داخل پایانه مسافری فرودگاه پاسخگوی مسافران باشند و همیشه یک هواپیمای جایگزین برای پروازهای لغو شده یا دارای تاخیر داشته باشند.
وی تاکید کرد سفرهای نوروزی با سفرهای دیگر متفاوت است و مردم و خانواده ها انتظار دارند پرواز آنها بدون هیچ مشکلی به سهولت انجام شود تا خاطره خوبی برای هموطنان داشته باشد.
معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: در صورتی که پروازی تاخیر داشته باشد و نماینده شرکت هوایی در صحنه نباشد مراتب به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می شود تا به عنوان نهاد حاکمیتی در این بخش طبق مجوزهای های قانونی با شرکت هوایی برخورد کند.

** وضع ارایه خدمات و مترو
رستمی اعلام کرد: با برگزاری نشست های زیادی با مسولان بخش های مختلف فرودگاه مقرر شده است هیچ افزایش قیمتی در ارایه خدمات به مسافران وجود نداشته باشد و ایستایی مسافران در فرودگاه به حداقل برسد.
وی اضافه کرد: زمان ارایه خدمات مترو فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۵و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۲و ۳۰ دقیقه شامگاه است اما در ایام نوروز درخواست کرده ایم مترو ۲۴ ساعته به مسافران خدمت رسانی کند.
به گفته وی، اکنون هواپیماهای ۱۵ شرکت داخی و ۳۵ تا ۴۰ شرکت خارجی به فرودگاه امام خمینی (ره) رفت و آمد می کنند.
رستمی افزود: پیش بینی می کنیم امسال در ایام تعطیلات نوروزی شاهد افزایش سه تا پنج درصدی مسافران نسبت به پارسال باشیم.
وی گفت: هتل های فرودگاه نیز ۱۰۰ درصد آماده ارایه خدمات به مسافران است.
به گفته وی، در ایام سفرهای نوروزی سفیران مهربانی در پایانه با لباس یکسان مسوول رسیدگی به نیازهای مسافران خواهند بود و مسافران را راهنمایی می کنند تا هموطنان با خاطره خوبی فرودگاه را ترک کنند.
سفرهای نوروزی به طور معمول از بیست و پنجم اسفندماه هر سال آغاز می شود و تا پانزدهم فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *