w 1

سامانه ملی خدمات پس از فروش راه اندازی می شود

تصویر روز: مدیر عامل امداد خودرو سایپا اعلام کرد: طرح امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین سال آینده ( ۲۳ روز ) ادامه خواهد داشت.

به گزارش تصویر روز مهندس بهزاد پناهی با بیان این مطلب افزود: در طول اجرای این طرح ۴۶۰ نمایندگی کشیک ثابت و ۷۴۴ تیم خودرویی متشکل از امداد گران ، نمایندگی ها ، پیمانکاران و پرسنل ستادی در سراسر کشور به منظور ارایه خدمات امدادی به هم میهنان بکارگیری خواهند شد.

مهندس پناهی راه اندازی سامانه های آن لاین و برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بامشتری را تحولی ارزشمند دانست و افزود: طبق رسم هر ساله بزرگترین هدف امداد خودرو سایپا ، حفظ میانگین زمان انتظار مشتری در حد استاندارد های جهانی است.

به گفته وی تمام واحد های امدادی این شرکت به سامانه های مدیریت موقعیت مکانی مجهز بوده و عملکرد ناوگان از طریق این سامانه و سایر ابزار های کنترلی زیر نظر قرار می گیرند.

وی با اشاره به فعالیت ۶ هزار نفر در طرح امدادی سایپا تصریح کرد: در این طرح علاوه بر خدمات خارج تعمیرگاهی ، بالغ بر ۴۶۰ نمایندگی مجاز با بیشترین ظرفیت ، در سراسر کشور به ارایه خدمات تعمیرگاهی خواهند پرداخت.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در ادامه از راه اندازی سامانه ملی خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه که با مشارکت دستگاههای ذی ربط اجرا می شود،، حمایت از حقوق مشتریان ، ارایه خدمات مناسب و همچنین جلوگیری از فعالیت شرکت های غیر قاونی در این بخش است.

وی تاکید کرد: امسال در طرح خدمات وانداد نوروزی ۹۷ گروه خودروسازی سایپا خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی به خودروهای تولیدی گروه اعم از خودروهای دوره گاراتی و وارانتی که دارای یکی از اشتراک های امدادی شرکت امداد خودرو سایپا هستند ، ارایه می گردد.

yy

بهزاد پناهی گفت: امدادخودروی سایپا با استفاده از ابزارهای نوین کسب ­و کار و تعامل با سایر سازمان­ ها و نهادها نظیر بیمه­ گرها، خدمات امداد، گارانتی و وارانتی خود را گسترش می دهد. به گزارش تصویر روز وی تصریح کرد: در حوزه توسعه کسب و کارهای امدادی، مذاکراتی با بیمه ایران و پوشش خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه در حال انجام است.

وی افزود: امسال سی و هفتمین سال امداد رسانی جاده ای خودروهای سایپا اجرایی می شود و تلاش می کنیم طرح امسال از نظر کیفی و کمی از طرح های قبلی بهتر باشد.

پناهی افزود: طبق قانون حمایت از مصرف کننده، عرضه کنندگان نیز وظیفه امداد رسانی دارند. از این رو یا باید خودشان امداد داشته باشند یا با خدمات دهنده و امدادرسان همکاری داشته باشند.
مدیرعامل امدادخودروی سایپا همچنین از افزایش سطح کیفی خودروهای تولیدی سایپا و به­ موازات آن کاهش خدمات امدادی به خودروهای تولید این مجموعه خبرداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *