baran.5

وزش باد شدید در تهران / سامانه بارشی در راه است

تصویر روز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی دو روز آتی اغلب مناطق کشورمان، جوی نسبتاً آرام همراه با وزش باد شدید را خواهند داشت.

وی افزود: طی روز پنجشنبه نیز وزش باد با شدت بیشتری در استان‌های تهران، قم، اصفهان و یزد پدید می‌آید که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه وارد کشورمان می‌شود، گفت: این سامانه بارشی که با بارش باران و وزش باد همراه است، بخشی از شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گفته وظیفه، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی ، شمال و غرب آذربایجان شرقی و غرب استانهای کردستان و کرمانشاه به‌وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: در همین مدت وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل پدید می‌آید و برخی مناطق استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه نیز بر اثر وزش باد شدید دچار گردوخاک می‌شوند.

وظیفه، اهواز با ۳۸ درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با دو درجه بالای صفر را سردترین مرکز استان دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۲۷ درجه بالای صفر رسید که فردا یک درجه گرمتر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *