بازدید طهایی و کاشانی از نمایشگاه کتاب

تصویر روز: سید حمید طهائی” استاندار البرز با همراهی “سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی” و جمعی از مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه، تازه ترین های حوزه نشر و ادبیات را در بازدید از غرفه های متعددی تورق زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ،”سید حمیدطهائی” با همراهی “سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی” و جمعی از مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه عصر دوشنبه (٢٠ اردیبهشت) از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که این روزها در شهر آفتاب دایر است، بازدیدی چند ساعته داشت و از غرفه های متعدد این نمایشگاه تازه های نشر را ورق زد.

استاندار در ادامه با حضور در غرفه های ناشران البرزی از نزدیک با نویسندگان و شعرای این استان گفتگویی کوتاه داشت و روند چاپ و نشر کتاب در استان را از زبان ادبا و اهالی قلم شنید.

سپس مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بخشی از این دیدار به تشریح فعالیت نشر در استان پرداخت و از توسعه و ظرفیت های حوزه چاپ و نشر در آینده نزدیک خبر داد.

این بازدید به منظور آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف این نمایشگاه انجام شد.علی اندرزگو مشاور استاندار، دکتر مهراب رجبی مشاور استاندار در البرزشناسی، قباد نعمتی مدیر کل روابط عمومی استانداری ، سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد طاهری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همراهی جمعی از اهالی رسانه،خبرنگاران و عکاسان خبری نیز وی را در این بازدید همراهی نمودند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شده است. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *