jafari.sepah

سرنوشت برجام روشن است/ اروپا نمی تواند مستقل از آمریکا تصمیم بگیرد

تصویر روز: فرمانده سپاه گفت: روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.
به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اولین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار داشت: بنده خروج شرورانه امریکا را از برجام که قبل از آن هم اعتباری نداشت را تبریک می گویم. کاملا مشخص بود که امریکایی ها قابل اعتماد نیست و دوباره ثابت شد که به هیچوجه امریکا در تعهداتش قابل اعتماد نیست.

وی گفت: در آینده ایران همه یک دل و هماهنگ روی منابع و ظرفیتهای داخلی متمرکز می‌شویم همانند نیروی های مسلح.

سردار جعفری افزود: نیمه امیدی که به برجام بسته شده و فرصت یکی دو‌هفته ای هم که رییس جمهور دیشب اعلام کرد روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.

فرمانده سپاه گفت: خروج امریکا از برجام نشان داد موضوع غنی سازی هسته ای بهانه بود و موضوع آنها، اقتدار نظامی‌ و موشکی و تاثیرگذاری ایران در منطقه و مقاومت منطقه است.

وی تصریح کرد: ایستادگی ما در منطقه دارد استکبار را از پای در می آورد و باعث عظمت جمهوری اسلامی ایران شده است.

جعفری گفت: با توجه به اینکه موضوع دشمنان توان نظامی ماست، نیروهای مسلح باید توجه عمیق تری نسبت افزایش توان خود داشته باشند.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: رژیم ایران قبل از انقلاب اگر قدرتی داشت وابستگی‌اش به استکبار و تجهیزاتی که از آنها می‌گرفت بود، پس از انقلاب این موضوع دگرگون شده و روی مولفه های ملی و داخلی و نیروی انسانی تمرکز شد.

جعفری ادامه داد: قدرت امروز ما قابل مقایسه با زمان جنگ تحمیلی نیست و بخاطر پیشرفت تجهیزاتی و‌ موشکی ما است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما انسان محور هستند نه تجهیزات محور البته که تجهیزات داریم و‌‌ از انها بهره میبریم اما سربازان و بسیجیان مهمتربن مولفه های قدرت ما هستند.

فرمانده سپاه در عین حال تاکید کرد: باید در سربازان ایجاد انگیزه کنیم و در جهت کرامت انسانی آنها نگاه ویژه داشته باشیم.

جعفری گفت: در سپاه توجه ویژه به مهارت آموزی سربازان داشته و داریم
و‌ اقدامات مختلفی نیز انجام گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *