salehi.ershad.3

۹ سالن سینما به استان البرز افزوده می شود

تصویر روز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی ۹ سالن سینما به استان البرز افزوده خواهد شد که تا سال آینده شاهد ۲۶ سینما در استان البرز باشیم.
به گزارش فارس سید عباس صالحی عصر امروز در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر کرج و فردیس که در اداره ارشاد استان البرز برگزار شد، گفت: با فرصت‌های استان البرز و شهر کرج آشنا هستم.

وی با بیان اینکه نزدیکی استان البرز و تهران نیز یک فرصت است که باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: تفاهم‌نامه‌ای با عنوان منشور رفع مشکلات فرهنگی استان البرز با استانداری البرز منعقد شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ۹ سالن سینما به استان البرز افزوده خواهد شد، بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی می‌توانیم تا سال آینده شاهد ۲۶ سینما در استان البرز باشیم.

صالحی با اشاره به اینکه باید فرصت‌های پیش‌رو را قدر بدانیم، تأکید کرد: استان البرز در حوزه‌های مختلف هنری، دارای ظرفیت ویژه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید به اینکه ایجاد شغل با سرمایه اندک نیازمند ارتقای فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر است، بیان کرد: حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند نرخ بیکاری استان البرز را کاهش دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال استان البرز، حوزه هنر را با جدیت بیشتری دنبال کند، تأکید کرد: با ایجاد شغل می‌توانیم در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار باشیم.

صالحی در پایان اقدامات فرهنگی و زبان هنر را یکی از مؤثرترین راه‌حل‌ها برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: اصحاب فرهنگ و هنر مورد توجه وزارت ارشاد خواهند بود، چراکه توجه به این قشر به بهبود شرایط جامعه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *