126730 892

شکست سنگین عربستان مقابل روسیه

تصویر روز: ملی پوشان فوتبال روسیه موفق شدند جام جهانی را با پیروزی پر گل برابر عربستان آغاز کنند.

به گزارش شبکه خبر، تیم ملی روسیه در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ به بهترین شکل از امتیاز میزبانی استفاده کرد و با عملکردی فراتر از انتظار برابر تیم دست و پا بسته عربستان که هیچ تاکتیک خاصی در طول ۹۰ دقیقه نداشت، توانست با گل‌هایی که یوری گازینسکی(۱۲)، دنیس چریشف(۴۳ و ۱+۹۰)، آرتم ژیوبا(۷۱) و الکساندر گولوین(۴+۹۰) به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کند.

واکنش سرمربی عربستان بعد از شکست سنگین مقابل روسیه

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان گفت: مقابل روسیه شکست سنگین و غیر قابل پیش بینی خوردیم.به نقل از سایت فیفا، «خوان آنتونی پیتزی» بعد از شکست سنگین تیم ملی فوتبال عربستان مقابل روسیه در اولین دیدار جام جهانی، گفت: این بازی سختی بود و ما شکست سنگین و غیر قابل پیش بینی خوردیم. روسیه بسیار عالی بود. در حالی که ما عملکرد خوبی نداشتیم.

او تاکید کرد: باور نمی کنم که تیم مقابل هر کاری برای سورپرایز ما انجام داد. فکر می کنم که نمایش ضعیف نتیجه را توضیح می دهد.

سرمربی عربستان گفت: باید استراتژی خود را تغییر دهیم. باید این زمان را فراموش کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم. به این بازیکنان اعتقاد دارم.

سرمربی روسیه بعد از شکست عربستان: ریلکس هستم!

سرمربی تیم فوتبال روسیه از پیروزی پرگل تیمش در بازی افتتاحیه خوشحال است و از کار در کنار آنها لذت می برد.سرمربی تیم فوتبال روسیه استانیسلاو چرچسوف به بازیکنان خود اعتماد دارد و این برای اون جای نگرانی باقی نمی گذارد.

زمانی که در کنفرانس خبری پس از برد ۵ بر صفر مقابل عربستان از او سوال شد چرا نگران به نظر نمی رسید پاسخ داد: ما در کاری که می کنیم صادق هستیم. من دیروز آرام بودم و امروز نیز آرامم زیرا به بازیکنان خود اعتماد دارم.

سرمربی روسیه تاکید کرد: کار کردن در کنار آنها برایم لذت بخش است. هر مربی به بازیکنان خود متکی است و این دلیل آرامش من است. چرا باید نگران باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *