keyrosh

کی روش: بازیکنانم مشتاق بازی با اسپانیا هستند

تصویر روز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران: یک فرصت منحصر به فرد برای ماست که مقابل اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی است بازی کنیم.

به گزارش صداوسیما؛ کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا گفت: ابراز احساسات خودم را بابت حضور ایران در جام‌جهانی ابراز می‌کنم، این یک افتخار است که ایران در این مسابقات حضور دارد.

وی افزود :یک فرصت منحصر به فرد برای ماست که مقابل اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی است بازی کنیم و بازیکنان بسیار هیجان زده و مشتاق هستند که این فرصت را دارند که مقابل یک تیم عالی با بازیکنان خوب بازی کنند.

کی روش ادامه داد: همه ما در این جا برنده‌ایم چون بازیکنان می‌توانند از بازیکنان اسپانیا بیاموزند و رشد کنند، ما اینجا نیامدیم که همه چیز برای ما ساده باشد، ما با این آرزو به روسیه آمدیم که بهتر شویم و همین که می‌توانیم که با اسپانیا بازی کنیم برای ما برد محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: فردا ایران تلاش می‌کند که مقابل اسپانیا بازی خوبی به نمایش بگذارد و نگرش ما به عنوان یک گروه این است که می‌خواهیم از هر فرصت استفاده کنیم، این مهم است که مثبت فکر کنیم.

5 thoughts on “کی روش: بازیکنانم مشتاق بازی با اسپانیا هستند

  1. ایمپلنت پاسخ

    بله درسته اسپانیا تیم قدرتمندی هست و شانس برد ایران خیلی کم هست اما چیزی که مهمه اینه که حداقل اگه ایران باخت بازیکنای ما چیزی ازشون یاد بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *