96 03 c16 402 0

تجدید میثاق اصناف و بازاریان با آرمان های امام راحل (ره)

تصویر روز: جمعه یکم تیر ماه سال جاری مصادف با روز ملی اصناف ، بازاریان و اتحادیه های صنفی  با آرمان های امام راحل (ره) و شهداء تجدید میثاق می کنند.

به گزارش خبرنگار ما ؛ مجید طلوعی رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت محمد رسول الله  تهران بزرگ با اعلام خبر فوق افزود:  در این آیین که بازاریان ، مسوولین و اعضای اتحادیه های صنفی حضور خواهند داشت ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی (ره) ، با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا نیز تجدید بیعت خواهند نمود.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی تمام حرکات اصناف و بازار در جهت حمایت از انقلاب بود گفت: همواره اصناف و بازاریان از آرمان های انقلاب اسلامی حمایت کرده و همیشه در صحنه بوده اند،  بنابراین اصناف می‌توانند با توجه به سوابقی که دارند، نقش اساسی در تمدن‌سازی اسلامی داشته باشد.

طلوعی خاطرنشان کرد: اصناف به عنوان بازوی ستبر انقلاب اسلامی در میدان‌های نبرد، راه شهدا را با گام‌های راسخ‌تر از پیش ادامه می‌دهند و دستگاه های مرتبط باید تلاش خود را در جهت بکارگیری از ظرفیت های این تشکل بزرگ اقتصادی کشور برای حمایت از کالای ایرانی ، تحقق اقتصاد مقاومتی و دیگر دغدغه های رهبر معظم انقلاب به کار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *