nori hamedani

اقدام عاجل مسئولان برای مدیریت بازار

تصویر روز: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با کسانی که به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند در هر سطحی که باشند برخورد شود گفت: باید مسئولان اقدام عاجل برای رفع مشکلات و مدیریت بازار داشته و به داد اقشار ضعیف جامعه برسند.
به گزارش فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با عده‌ای از فعالان فرهنگی با بیان اینکه فرهنگ اساس و پایه هر کشور است، تصریح کرد: در کشور اسلامی فرهنگ باید منطبق با قرآن کریم باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ قرآن بر عزت طلبی و مبارزه با ظلم و فساد استوار است، تاکید کرد: امروز مبارزه با فساد به ویژه فساد اقتصادی خواسته مردم است در حالی که عده‌ای می‌خواهند که در مقابل فساد سکوت شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد در صورتی که با مدیریت صحیح می‌توان بر این مشکلات غلبه کرد، افزود: چگونه است که یک کارگر باید زندگی خود را با مختصر حقوق بگذراند ولی فلان فرد میلیاردها تومان اختلاس کرده و دیگری حقوق نجومی بگیرد.

وی تاکید کرد: اینکه در یک خانواده چند جوان تحصیل کرده ولی بیکار حضور داشته و پدر در تامین هزینه‌های آنها شرمنده باشد، ظلم است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح منابع می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، گفت: از ابتدا به مسئولانگوشزد کردیم که همه مسائل را به برجام گره نزنند چراکه طرف مقابل در مذاکرات قابل اعتماد نیست. خوی استکباری آنها هیچ گاه اجازه نمی دهد که ایران به حقوق خود دست یابد.

وی تصریح کرد: امروز نیز به مسئولانمی‌گوییم که فریب وعده‌ها را نخورند؛ نباید عده‌ای به مذاکره مجدد و به ذلت کشاندن کشور دلخوش باشند.

این مرجع تقلید بیان کرد: باید با تکیه بر توان نیروهای داخلی تلاش کرد و مشکلات حل خواهد شد؛ البته اگر چشم‌ها باز هم به خارج از کشور باشد، اوضاع بدتر می‌شود.

وی توجه به تذکرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: همه دیدیم سخنان ایشان در خصوص مذاکرات صحیح بود چرا که ایشان خیانت‌های آمریکا بعد از انقلاب را دیده‌اند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه تفرقه و اختلاف خواسته دشمنان است، یادآور شد: همه باید در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کرده و اجازه موج سواری به دشمنان را ندهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ناراحت هستند و حق با مردم است، تاکید کرد: باید مراقب عناصر نفوذی که تلاش می‌کنند خواسته‌های به حق مردم را منحرف کنند باشیم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با کسانی که به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند در هر سطحی که باشند برخورد شود گفت: باید مسئولاناقدام عاجل برای رفع مشکلات و مدیریت بازار داشته و به داد اقشار ضعیف جامعه برسند.

وی دو قطبی کردن جامعه را بسیار خطرناک توصیف کرد و افزود: مشخص نیست چرا برخی‌ها اصرار دارند که با حرف‌های بیهوده که ثمره‌ای برای کشور و نظام ندارد جامعه را دو قطبی کنند؛ به جای این حرف‌ها به مردم خدمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *