Internet.2 scaled

۵۴۳ روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول

تصویر روز: باحضور وزیر ارتباطات آیین افتتاح فاز یک پوشش اینترنت پرسرعت روستایی همراه اول برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی استان فارس، آیین افتتاح فاز یک ایجاد پوشش شبکه ۳G/۴G همراه اول در روستاها، با راه اندازی ۲۳۰ سایت در ۵۴۳ روستا با مبلغ سرمایه گذاری ۹۳میلیارد تومان برگزار شد.
همچنین به دستور وزیر ارتباطات، راه اندازی سایتهای نسل سه و چهار همراه اول در این استان در دو فاز دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.
در این مراسم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سفر نوروزی به استان فارس مقرر شد اتصال ۵۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت برقرار شود، گفت: امروز خوشحالیم که این وعده محقق شده است و تعداد ۵۶۹ روستا در دو ماهه اخیر به شبکه ۳G و ۴G پیوستند.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: ۵۷۶ روستا هم پیشتر از این امکانات برخوردار شده بودند و یک هزار و ۱۹۵ روستا نیز در برنامه توسعه امسال وزارت ارتباطات قرار دارد.
بر اساس این گزارش با بررسی های میدانی و گزارش های مردمی، مشترکین در روستاها و جاده هایی که شبکه نسل سه و چهار راه اندازی شده، از اینترنت پر سرعت همراه اول رضایت داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *