Huawei TalkBand B5

TalkBand B5 ، ساعت هوشمند جدید هوآوی

تصویر روز: هواوی از جدیدترین ساعت هوشمند خود Huawei Talkband B5 نسل چهارم ساعت های هوشمند و همچنین جانشین Huawei Talkband B3 که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شده بود خبر داد.

صفحه نمایش Huawei Talkband B5 مجهز به نمایشگر ۱٫۱۳ اینچی همراه با منحنی ۲٫۵D و رزولوشن ۳۰۰*۱۶۰ پیکسل, نمایشگری ۲٫۴ برابر بزرگ تر از نسخه قبلی خود را دارا میباشد.

Huawei Talkband B5 همانند ورژن های قبلی خود یک دستگاه ترکیبی ۲در ۱ است که به صورت هدست بلوتوثی و ردیاب سلامت هوشمند عمل میکند. این دستگاه جدید کاربران را قادر میسازد تا بتوانند به صورت روزانه از سلامت بدن خود اطمینان حاصل نمایند و حتی یک تماس از دست رفته در هنگام جلسات کاری و تمرینات ورزشی و پرواز نداشته باشند. Huawei Talkband B5در طرح های متنوع ورزشی فشن و اداری متناسب با هر سلیقه ای در دسترس کاربران قرار میگیرد.
دستگاه HUAWEI TalkBand B5 با دستگاه های تلفن همراه مصرف کننده به خوبی همگام سازی میشود همچنین با اولین تراشه سه هسته ای صوتی، تکنولوژی کاهش صدای دوگانه در میکروفون و اتصال بلوتوث با کیفیت بالا برای جلوه های صوتی واضح ساخته شده است. HUAWEI TalkBand B5 با قابلیت Phone Finder ادغام شده است تا به کاربران کمک کند که دستگاه گمشده خود را که در محدوده بلوتوث قرار دارد پیدا کند وبا امکان عکاسی از راه دور به مشتریان اجازه می دهد از راه دور عکس بگیرند.
صفحه کلید HUAWEI TalkBand B5 با تکنولوژی HUAWEI TruSeen ™ ازتکنولوژی کنترل ضربان قلب کاربر در حال دویدن، دویدن بر روی تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای بسته، سوارکاری و دوی آزاد استفاده کرده است.
فن آوری ردیابی HUAWEI Trusleep ™، که مورد تایید مرکز CDB در دانشکده پزشکی هاروارد میباشد، می تواند به دقت مراحل مختلف خواب، شامل خواب عمیق و سبک ، مرحله خواب REM، و بیداری را برای کمک به کاربران در اختیار انها قرار دهد.
HUAWEI TalkBand B5 IP57 دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با درجه IP57 میباشد، بنابراین در شرایط بارندگی و برف، و در برابر عرق و شستن دست نیز کارایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *