7242

پیام مدیرعامل تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

تصویر روز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران حوزه سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت.

به گزارش تصویر روز ، متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است:

روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.
سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک ارگان خدمت رسانی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، برای برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان گسترده خود، نیازمند همکاری رسانه ها است و خبرنگاران نیز در این رابطه از هیچ گونه همراهی دریغ نکرده‌اند.
خبرنگاران همواره با انجام وظایف حرفه ای خود، نقشی بی همتا در اطلاع رسانی صحیح درباره موضوعات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی دارند و اخبار و اطلاعات مورد نیاز بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را به بهترین وجه در اختیار مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی قرار می‌دهند.
با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی، فرارسیدن ١٧مرداد، روز خبرنگار راتبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه سازمان تامین اجتماعی که در انعکاس رخدادهای مرتبط با بزرگ ترین سازمان بیمه اجتماعی کشور نقش تاثیرگذار دارند، ابراز نموده و برای تمامی فعالان رسانه ای آرزوی توفیق روزافزون در این فعالیت ارزشمند دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *